Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Sagt mye om denne dama, både idag og tidligere tråder.... Hun har sitt syn - og mener det er det eneste rette. La oss andre fortsette å føle oss trygge i morsrollen, ta dag for dag og se an våre egne babyer. Er glad jeg ikke lar psykologer som ikke kjenner barnet mitt styre mitt liv.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 He he...godt sagt, men du så underholdende det er!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Hm,du rakker ned på andre som diskutere med meg,men å lage en ny tråd det kan du,er ikke det litt dobbelt moral da???
Helene <3 Sarah Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Vanskelig å ikke lufte sine tanker når det blir så mye bølest rundt et tema eller en person.. Har da iallefall fått sagt mitt da. Tror det ligger i menneskets natur å prøve og "omvende" folk til sin overbevisning. Hilsen en god mor til
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Jeg rakker ikke ned på andre...men på deg!!! *ler*
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Siste innlegg fra Marius sin mamma: Mamma til stor og en liten en...hvis du er så inmari trygg på at DET du gjør er så riktig..så hvorfor gidde å svare på alle innleggene med alle de bevisene dine. Det du gjør er nok helt bra for ditt barn, eller dine barn. Vær trygg på det!! Som jeg sa tidligere....enda en tråd om emnet..puh...så kan man sikkert diskutere dette og så annet mye rart her i det uendelige. Vi er mødre fra ulike bakgrunner, med ulik baggasje, fra ulike kanter av landet, ulike kulturer osv.... Når deg gjelder min gutt...så leser jeg han og hans behov. Ikke hva andre mener hans behov er.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Jeg gidder å svare på dette fordi jeg er ikke typen som folk bare kan slenge ting til uten at jeg svarer igjen og desuten syens jeg at når folk stiller slike kritiske spørsmål,så er det viktig å komme med slik informasjon,slik at vi kan unngå evt psykiske lidelser hos barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå