Gå til innhold

På hvilken måte kan dere SPÅERE se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare magefølelse eller kommer det ofte opp bilder hos dere? Hvordan bilder er det snakk om egentlig? Ser dere hvordan jeg ser ut, barnet ser ut etc.? Litt nysgjerrig på dette jeg sjø hehe

Jeg er blitt spådd graviditet, men ser dere bilder på meg eller hva er det som forteller dere at det skal skje og hvor nærme i tid det skjer?

Kanskje noen har lyst til å svare?

meg: 130979

Han : 170479

Hilsen nysgjerrigper (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp med seg

Skrevet

Kan svare, men spår ikke her lengre/nå.

Grunnen til det er at jeg ikke vet hvordan jeg vil forholde meg til dette å kunne se/vite ting, samt at det som regel spørres etter graviditeter og kjønn. Jeg synes selv jeg er flinkere på å se ting ang. nåværende og framtidige yrkesvalg, ting i forhold, ting ved personligheten ol.

Jeg ser på innlegget som skrives, litt på nick og "korriderer"/sjekker på en måte med fødselsdatoen.

Ofte får jeg opp tall og ofte bilder, som regel ikke begge deler.

Noen ganger bare vet jeg ting, eks. at den som spør meg selv har visse evner innen lignende ting.

Så må jeg tolke det jeg ser/får opp, og det er vanskelig (iallefall for meg). Derfor forteller jeg gjerne hva jeg får opp og hvordan det evt. kan tolkes.

Hos noen ser jeg personer, hvordan de ser ut. Dette skjer lettere hos de som selv spår, men kan skje også med andre. Jeg ser eks. barna deres, mannen el. Som regel er ansiktene litt utydelige, men ikke alltid.

Og jeg kan se de i settinger, eks. på jobben, skole ol. Jeg kan også se steder; hus med landskap rundt og årstider.

Jeg får best klaff på personer som er veldig åpne, eks. de som selv har evnen. Og som regel må den som spør si mer enn 5 ord for at jeg skal få opp noe.

Føler at det er mye som "virrer" her inne og at det er krevende å konsentrer seg om å få opp ting.

Hvis du selv vil sjekke om du har evner, kan du se på innlegg og se hva du får opp. Og så se hva andre har svart og evt. om den som spurte kommenterer det.

Skrevet

er veldig enig med håperjo i at det er vanskelig å lese her inne, er så mye vibber her at jeg blir sliten etter bare noen minutter. jeg er så langt ikke klarsynt, men har begynt å få inn beskjeder og legger tarot kort. for meg så er det ikke så viktig å spå når man blir gravid, når man blir gift etc. for alt dette kan man som regel ta tak i å gjøre noe med hvis man absolutt vil. jeg synes det er mer ineteressant å se hva slags egenskaper og hva slags veier personen jeg spår kan ta for å utvikle seg selv og for å få et bedre liv. for de som ønsker å bli spådd sitter som regel fast i noe som de ønsker å komme ut av. så mitt prinsipp har nå blitt å veilede og buke tarot kortene og min intuisjon som et verktøy. ofte kan jeg også få inn forskjellige hendelser og antall barn etc. og da opplyser jeg spørreren om det. men det er ikke mitt hovedfokus :)

driver også å lærer meg kanalisering, er på lese stadiet ennå så det er veldig nytt og spennende. og gleder meg til jeg kan ta det i bruk også i veiledningen min :)

vil også bare minne alle her inne på at det er du som tar dine egne valg, og det finnes ingen fasit for ditt liv, det kan være røde tråder, men aldri en fasit som er spikret i stein. vi tar valg hele tiden som kan endre den veien vi er på. og det kan også være årsak til at enkelte bommer på lesningene sine.

hadde mye på hjertet jeg vist hehehe.. jaja, der fikk dere vite litt om meg ivertfall :):)

go kveld til alle sammen her inne!

• 1 måned senere...
Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/7778990

her står det litt om hva jeg gjør og hva andre mener om det

jeg er klarsynt medium...medfødte evner og har altid hatt dem i bruk.

jeg får opp bilder/klipp/kortfilm eller hva jeg skal kalle det...jeg ser,hører og føler..ja og lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...