elibi -20.05.08 og 27.12.09 Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Æ har åsså 2. Fått nån reaksjona fra folk som ikkje har hørt om d, men æ har nu hørt om d før og d må jo vær opp t enkvær. Klarte ikkje væll, og da blei d liksågodt bægge 2. Bægge forloveran mine reagerte positivt på å del oppgaven m ei tell (de kjenn ikkje kværandre så godt pga ikkje fra samme sted).
pandabjørn Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Jeg skal heldigvis bare ha en forlover......synes det holder jeg......
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Jeg er èn av tre forlovere og syns ikke det er så veldig hyggelig for å være helt ærlig. Vi tre er ikke så nære hverandre og har alle forskjellig forhold til bruden. Vi er veldig forskjellige personer også, så vi går ikke så altfor bra sammen noe som har resultert i litt vanskeligheter med planlegging av utdrikningslag etc. Men det kan jo hende dine klarer det bra og at du er flink til å involvere alle. Det er mitt tips til deg hvis du velger flere enn en. Pass på at alle føler seg involvert og at ikke en av forloverne "tar over" alt. Lykke til :-)
Vannmann35 Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Jeg regner med å ha to ja. En fordi vi er venninner nå, og en for gammelt vennskaps skyld. Har også valgt å ha en av mine gode venninner som toastmaster. Samboeren min har også to forlovere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå