1kar&1møy&meg™ Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Fikk melding i dag av søskenbarnet til min mann som er 17 år. Hun spurte om hun kunne få låne vesla noen timer og ha henne med seg til den nermeste byen heromkring (ca en halvtimes kjøring herfra) de skulle ta bussen. Jeg dro litt på det, men lot vesla være med henne. Da var klokka 1 og jeg sendte med middagsglass og spurte om hun ble sen for kveldsen pleier jenta få klokka 6. Nei så sene ble de nå ikke sa hun også for de avgårde. Klokka halv seks nå var jeg nødt til å sende en melding for å høre om de i det hele tatt kom tilbake og da hadde de akkurat stilt seg opp for å vente på bussen!! Bussen er treig og de må ta et bussskifte også så nå kan jeg altså vente henne hjem kl. halv sju sju eller!!!? Lurer litt på om jeg burde sagt nei da hun spurte om å låne henne ja.......
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 du hadde ikke trengt å si nei, men du kunne sagt at hun måtte komme tilbake med en buss så hun var hjemme halv seks-seks...
Hjertefamilien Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 De har vel kost seg da, siden de kommer senere? Hadde ikke sagt stort, annet enn at hun burde ha gitt deg beskjed om at hun ble senere :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 litt enig der også jeg.. det jeg skrev var mer hva du kunne gjort i forkant liksom... hehe..
melkekua™ Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Der er jo sommer ) De har sikkert kost seg masse, hvis de ikke hadde det hadde nok søskenbarnet ditt levert henne tidligere.
Trulte76 Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 ble jo ikke så mye forinket da..men hun kunne så klart gitt beskjed om at ho ble litt forsinket. Men de har nok koset seg begge to
1kar&1møy&meg™ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2007 ja det er vel det de har ) Det er hun som skal passe ungene mine i kveld også mens jeg er i venninne klubb hehe Veldig grei jente, men det hender hun tar litt av da og glemmer seg bort. Dessuten ringer hun heller til mamman sin hvis hun trenger hjelp med ungene enn meg hihi. Jeg synes det er greit, men hun kan godt gi beskjed hvis hun har hatt problemer med dem så jeg slipper høre det fra mora liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå