1+1=2+1+x Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Au... Har slitt sånn med å gå på do (bæsje) etter jeg fødte... Er en måned siden nå. Er hardt... og jeg blør hvær gang. Gjør sinnsykt vondt! Flere? Hjelp!!! Hva kan jeg gjøre...?
ejiec++ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Det er veldig vanlig at det er sånn en stund etter fødsel. Det som hjalp meg var å spise ryvita knekkebrød og drikke masse vann. Du kan også gå på apoteket og kjøpe microlax, det er olje som du setter i endetarmen før du skal på do. Det er mulig du har fått hemmorider, det kan du kjøpe salve og stikkpiller for på apoteket.
1+1=2+1+x Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Å tusen takk:) Drar på apoteket i morgen. Ellers hadde jeg nok dødd av smerte. Er jo vondere enn å føde...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Ja microlax er lurt nå når det er så lenge siden avføring. Og så vil jeg anbefale deg en "drikk" som heter duphalac. Selges på apotek. Den drikker du litt av hver dag, den smører tarmene så avføringen kommer lettere. Hadde samme problem da jeg hadde født. og vet hvor grusomt det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå