Gå til innhold

Jenta mi på 7mnd er litt bedagelig hun... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er en god og trinn liten jente, fornøyd og blid. Men litt bedagelig, kan jeg si... Hun ligger på gulvet, ruller rundt og strekker også bena strakt og høyt til værs. Hun blir fort sliten av å ligge på magen, blir fort tårer og tenners gnissel. Hun er ikke så flink i å rulle fra mage til rygg. Og å stå på bena, det vil hun ikke. Når jeg holder henne oppreist på fanget, da trekker hun bena opp under seg.

Så da lurer jeg på, har flere bedagelige ca 7mnd gamle barn, eller er det bare aktive tasser her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter..................

Skrevet

Ville kanskje ikke kalt de bedagelige.....men ikke helt modne for dette ennå?

Skrevet

Nyt det mens du kan:) Lillegutt her var rolig og "bedagelig" før, snudde seg ikke fra rygg til mage før han var over 7 mnd og var generelt glad i å ligge stille og kose seg. Men, da han var litt over 8 mnd fant han ut at han kunne bevege seg selv og begynte å åle seg. Nå er han snart ett år, og krabber i full fart, reiser seg og sitter ikke stille et sekund. Jeg tror det åpnet seg en helt ny verden for han da han fant ut at han kunne komme seg rundt på egenhånd, og da ble utforskertrangen større enn bedageligheten:) Så, hadde du spurt meg for tre måneder siden, hadde jeg sagt at jeg hadde en bedagelig tass, nå derimot vil jeg si han er ganske så aktiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...