lita_36 Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er syk på andre dagen, slapp, feber og oppkast igår. Er gravid i uke 37. Kjenner liv i magen, selv om det er andre spark enn vanlig. Har time hos lege i morgen ettermiddag, men føler dette er lenge til nå. Hva synes dere, bør jeg bli sjekket idag? Hvor bør jeg da dra? Bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 du må ta kontakt med føden. man skal ikke la oss tro at vi kan bli "vanli" syke i slutten av svangerskapet! ring å hør va de sier. feber er ikke bra under gradivitet uansett! lykke til. men ring å hør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå