Gå til innhold

En liten oppdatering.. igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Og tusen takk for alle de fine PM jeg har mottatt. Beklager at jeg ikke har svart på alle, jeg er ikke så mye på nett fortiden.

En sjelden gang jeg titter innom.. Så her blir det en felles oppdatering for dere som er intreresserte..

er i dag 38+1, og enda er lillegutt i magen min. De vil ikke sette meg i gang før jeg er mer moden, men har fått en dato å forholde meg til i allefall. Neste onsdag eller torsdag skal jeg settes i gang, uansett sa legen. Så det blir når jeg er over 39 uker da.. Føles som en evighet egentlig.. Allikvel om det er bare en uke..

Jeg må bare holde ut til da. Selv om usikkerheten kveler meg sakte synes jeg. Legen sier jo at det er det beste for barnet at han er i magen min, men han ser jo at det ikke er det beste for meg. Vil jo bare ha han ut, og få dommen. Er skaden alvorlig? vil dette gå bra? Vil vi få en liten gutt med oss hjem? Vil vi bli en familie? Må lillegutt opereres?.. Tusen spm, men ingen svar før han er ute..

Ultralyden i dag viser det samme som før da, ingen forandring. Men skaden har i allefall ikke blitt forverret, noe som er bra. Den holder seg stabil, og det synes legene er positivt. (selv om det hadde vært mer positivt at væska i hodet hadde forsvunnet da..)

Da håper jeg virkelig at kroppen min samarbeider med tankene mine, og gjør meg skikkelig moden, slik at en igangsettelse ikke tar så alt for lang tid..

Klem til alle fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest historiendin og vil bare ønske deg lykke til.

Håper på at alt det beste måtte skje for dere, og at lillegutt er en tøffing som vil klare seg bra!!

Skrevet

Tenker på deg ofte og håper på det aller beste for dere!!!

Skrevet

ønsker deg alt godt og håper virkelig du får gutten din med deg hjem og at dere blir en lykkelig familie på tre!!!!:)

Skrevet

Lykke til! Tenker på dere alle tre:)

Skrevet

ønsker deg lykke til! håper det går bra med det lille gullet deres:)

Skrevet

Har ventet paa ord fra deg !

Er innom og kikker hver dag, egentlig etter nytt fra deg og din lille gutt.

Skjoenner godt at det er fryktelig tungt aa ikke vite noe og at det er frustrens aa ikke faa ham ut.

Men jo lengre han er i magen din jo sterkere blir han og desto bedre vil han taale en eventuel operasjon.....

Skjoenner at det er vanskelig aa finne troest i den tankegangen.

Uvisshet kan ofte vaere det verste........

Sender mange klemmer deres vei og haaper for deres del at han kanskje finner veien ut av magen av seg selv foer du evt maa settes i gang.

Tenker masse paa dere !

Klem

Skrevet

tenker masse på dere og ønsker deg og dere masse lykke til!!! sender over masse klemmer!!!!

Skrevet

Hei Gøril,

jeg har akkurat sittet og lest i Gro Nylanders bok "På vei". Har du den? På side 115 forteller hun om et case der de v ultralyd fant en væskebrem i hjernen hos et foster. Det ble slått alarm. Men ingen kunne fortelle hva det betydde, hvor alvorlig det var eller noe som helst. Jenta ble født, og utviklet seg helt normalt. Ingenting galt med henne. Fortsatt vet ingen hva det dreide seg om.

Vil ikke bidra til å gi deg falske forhåpninger, og jeg kjenner jo ikke de medisinske detaljene i historien din. Men har forstått det slik at de ikke helt vet hva som kan feile Jesper? Og så tenkte jeg at du kunne trenge litt positiv info også.

Jeg håper, håper , håper for deres skyld at det vil gå bra. Du er beintøff som holder ut! Beundrer deg.

Klem

Skrevet

Vil bare si jeg tenker på dere.

Ønsker dere lykke til.

Skrevet

Tenker masse på dere, lykkelykke til i tiden fremover! Man kan ikke annet enn å takle det som kommer, men jeg forstår godt at du er utålmodig i forhold til å komme i gang og få vite mer om omfanget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...