Gå til innhold

Denne vekta....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt frustrert nå om dagene.. er 18+2 i dag..har gått ned et halvt kg siden jeg ble gravid.. flere som er i samme bås? trenger litt oppmuntring!

Jeg spiser helt normal og god husmannskost..og holder meg i litt aktivitet slik som jeg gjorde før jeg ble gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 20+4 og har ikke gått opp noe ennå. er 1kg minus.

Skrevet

jeg er 19+1 og gått ned to kilo.... men er syk så kan være derfor.

Skrevet

jeg er 21+2 og har gått op 6kg

Skrevet

14 uker i dag - opp 3 kg. Det er mye som er normalt, så ikke bekymre deg. Så lenge du spiser sunt og godt kommer nok kiloene tterhvert. :)

Skrevet

Er 17+5 og har gått opp 2 kilo. Kiloene har lagt seg rundt magen og ikke på bena eller hofter. Var slank fra før så jeg ville nok blitt urolig hvis jeg hadde gått ned isteden for opp. Spiser heller mer enn mindre da jeg er opptatt av at babyen skal få nok næring. Tror de ekstra glassene jeg pliktskyldigst har drukket hver dag for at babyen skal få nok kalsium er hovedgrunnen til min vektøkning (drakk lite melk før graviditeten). Hvis du var kvalm i begynnelsen av svangerskapet så kan det være grunnen til at du ikke går opp. Spiste selv en del for å holde kvalmen i sjakk, følte nesten at jeg spiste konstant. Men det gikk i epler og tørre knekkebrød, og orket ikke tanken på for mye sjokolade og sånn så la ikke så mye på meg i den perioden allikevel.

Skrevet

Å hvis man har litt ekstra fra før av, har man lettere for å gå ned eller stå rolig lenge... Ei kollega av meg er litt god og rund, i uke 20 nå, og ikke lagt på seg mer enn kanskje 1 kg, hvis det er så mye da...

Jeg hadde ikke no å ta av fra før, er liten å, så her har jeg lagt på meg kanskje 3 kg, er 19 uker på vei.

Skrevet

jeg har en god del fra før av og jeg har gått opp 1 1/2 kg, er i uke 22...

Skrevet

Bare vær glad til at du ikke legger på deg så mye:-)Så lenge barnet vokser er alt ok.

Er bare et forferdelig slit å få alt av etterpå. Jeg la på meg 20 kilo i forrige gravditet og da hadde jeg kun lagt på meg 1 kilo til ca uke 19. Et par uker etter fødselen hadde jeg tatt av 10 av kiloene. Reesten måtte trenes/slankes av og jeg brukte nesten ett år på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...