Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Har hatt en grusom drøm , drømte at jeg fikk barnet mitt. Fødselen gikk kjempe fint , og babyen kom i armene på meg... da jeg skulle stryke på ungen var huden på den som på en kjøttdeig. Jeg hadde fått Norges første kjøttdeig barn. Gjett om jeg var fortvila da jeg våkna..........
Løvemor07 Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Uff det er nesten stygt å smile litt men jeg klarer ikke å la være... man blir ganske rar i hodet når man går svanger ja..Jeg hadde en drømmefødsel i går natt der ungen bare sklei ut og jeg var verdens lykkeligste mor. Ungen var 46 cm lang og veide hele 7536 gram, hadde masse svart, tykr hår og en diger bart!!!! Men i motsetning til deg hadde jeg sånn ordenlig go`følelse i drømmen og det var først etter at jeg våkna at jeg stussa over de vitale målene og utseende.....Tenk å føde ei kanonkule med bart da....Bra jeg ikke er spesielt sanndrømt eller synsk jaffal:-))
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Mye rart man drømmer ja. Selv drømte jeg en natt at jeg var gravid både med en baby og en katt på en gang!! Da katten hadde termin først måtte den opereres ut for ikke å forstyrre babyen.... Skikkelig merkelig drøm altså!! Følte meg nesten litt 'syk' med slike drømmer... Har en liten kattepus da, det var nok derfor jeg drømte om akkurat katt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå