Gå til innhold

Noen som bor i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tidligere bodd i Bergen og likte meg godt der. Bor nå i nord-norge da min sambo er derfra. Er selv fra Stavangerområdet og ønsker å bo litt nærmere hjemmet om dere skjønner. Tenker mye på å flytte tilbake til Bergen..

Det jeg lurer på er hvordan boligprisene er der nå. Noen tips til hvor det er fint å bo for ett par som snart skal lage en liten baby?:) (Hører egentlig til inne på Snart klar). Lurer også på om jeg skal ta opp studiene igjen. Har en utdanning fra før men lurer på å fortsette. Sambo er i jobb og må da forsøke å få seg ny jobb.

Hilsen meg som savner Bergen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg bor i Bergen! Boligprisene er stive.. det skal sies. Men om du velger å bo litt mer avsides (utenfor byfjellene, skal ikke lenger enn 10-15 min unna sentrum da!) så er prisene på et mer akseptabelt nivå!

Kommer an på hvilken del av byen du ønsker å bo i... Område: Landås og den veien mot Nesttun, Fana, mot Sotra og Askøy (fint der ute) eller i Bergen nord (Åsane, Arna, mot Nordhordland)?

Hva jobber dere med da? Er jo greit å kunne bo i nærheten av jobben til iallefall en av dere?

Masse stuidietilbud her iallefall! Husk studenter får tilbud om plass i studentbarnehage til småen!

Velkommen til Bergen! (Jeg elsker forresten visninge rom dere behøver hjelp til det :)

Skrevet

Hei Bare ine!

Hyggelig med svar:)

Hvis det blir flytting blir det vel tidligst til jul. Skal undersøke studiemuligheter med oppstart da. Vi jobber i det offentlige begge to så da er det vel ikke så altfor vanskelig med å få jobb forhåpentligvis. Tenker mer og mer på dette. Har ett par gode venninner i Bergen som jeg savner å være sammen med. Så da har vi et lite nettverk der. Skal gi beskjed om jeg trenger visningsmedhjelper:) Har forresten lest innleggene dine her og synes du er så tålmodig og flink! Lykke til videre med babyplanlegging:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...