Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hei! Jeg har tidligere bodd i Bergen og likte meg godt der. Bor nå i nord-norge da min sambo er derfra. Er selv fra Stavangerområdet og ønsker å bo litt nærmere hjemmet om dere skjønner. Tenker mye på å flytte tilbake til Bergen.. Det jeg lurer på er hvordan boligprisene er der nå. Noen tips til hvor det er fint å bo for ett par som snart skal lage en liten baby? (Hører egentlig til inne på Snart klar). Lurer også på om jeg skal ta opp studiene igjen. Har en utdanning fra før men lurer på å fortsette. Sambo er i jobb og må da forsøke å få seg ny jobb. Hilsen meg som savner Bergen
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Heisann! Jeg bor i Bergen! Boligprisene er stive.. det skal sies. Men om du velger å bo litt mer avsides (utenfor byfjellene, skal ikke lenger enn 10-15 min unna sentrum da!) så er prisene på et mer akseptabelt nivå! Kommer an på hvilken del av byen du ønsker å bo i... Område: Landås og den veien mot Nesttun, Fana, mot Sotra og Askøy (fint der ute) eller i Bergen nord (Åsane, Arna, mot Nordhordland)? Hva jobber dere med da? Er jo greit å kunne bo i nærheten av jobben til iallefall en av dere? Masse stuidietilbud her iallefall! Husk studenter får tilbud om plass i studentbarnehage til småen! Velkommen til Bergen! (Jeg elsker forresten visninge rom dere behøver hjelp til det
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Hei Bare ine! Hyggelig med svar:) Hvis det blir flytting blir det vel tidligst til jul. Skal undersøke studiemuligheter med oppstart da. Vi jobber i det offentlige begge to så da er det vel ikke så altfor vanskelig med å få jobb forhåpentligvis. Tenker mer og mer på dette. Har ett par gode venninner i Bergen som jeg savner å være sammen med. Så da har vi et lite nettverk der. Skal gi beskjed om jeg trenger visningsmedhjelper:) Har forresten lest innleggene dine her og synes du er så tålmodig og flink! Lykke til videre med babyplanlegging:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå