Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Var hos jordmor i dag og hun sa jeg hadde 2 cm åpning, hun tøyde det til 3 cm og rota litt rundt der.. Hun sa jeg skulle gå hjem å gjøre samboer klar for å bli pappa igjen. Fikk kjempe vonde rier når jeg kom hjem men de var ikke regelmessige eller varte noe særlig lenge. La meg ned etter 2-3 timer for å slappe av og når jeg våknet igjen var riene og vondtene borte!!!!! Hva skal jeg gjøre for å få fart på dem igjen?? Vet jeg burde ha sex og det sa jordmor også men det frister ikke akkurat så mye... Noen andre tips? Var SÅÅÅÅ forberedt på å føde i løpet av kvelden. Har termin om 2 dager..
strekkmerketrollet Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 å gå en tur funka fint for meg så viss du orker det, så kan det hjelpe! ellers så er nok sex den beste måten å få det i gang på...."desverre".. Lykke til Hold oss oppdatert
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Hold deg i aktivitet, spis sterk mat, spis kanel... prøv ut de kjerringrådene du orker. sterk mat,sex og å gå tur/gå i trapper er noe av det som funker best har jeg hørt. lykke til!
aanonym Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Ikke for å ta motet fra deg, men det trenger ikke skje noe på mange dager enda. Gikk gjennom samme prosedyre som deg sist, og det tok over en uke før fødselen startet på alvor.
snehvit77 Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Dette skjedde med meg også for litt over to uker siden....(den 9.juli). Sliter med maserier og er to dager på overtid i dag, dessverre. Håper inderlig det skjer noe snart....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Hei igjen! Gikk meg en lang tur (1/2 time) og det fikk fart på riene igjen. Så nå sitter jeg her og venter og håper på at de ikke skal forsvinne igjen. Er j.... vondt, men vondt på en god måte håper det skjer i natt... Jordmor sa at hun lå så langt nede at hun kunne kjenne hodet der inne, mormunnen var også neste borte så hun ble veldig overrasket hvis det ikke skulle skje noe snart. Men vi får vente å se. Utrolig spennende dette her!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå