Gå til innhold

Da er sykepengene kommet på konto =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som vanlig setter de bare inn litt om gangen... Grrrr, blir så lei!

Selvom jeg leverer begge i god tid før utbetaling, klarer de bare å gi ut en på utbetalings dagen=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er også kommet. gjort en skikkelig god handel nå - 6 stappa fulle poser med mat pluss tobakk til sambo for 1000 kroner på rema. trodde det skulle bli 16-1700 jeg =)

Skrevet

Ååå, det SÅ deilig å få en skikkelig handletur når pengene kommer=D

Spes om det blir billigere enn man tror;) hihi

Skal ut no å handle vi og, selvom det ikke akkurat ble den stooore shoppingen vi hadde tenkt.. Må nesten tenke på å kjøpe inn baggen og pakken den snart :s

Hvordan går det egentlig med deg? Lenge siden du har vært innpå...

Skrevet

Her går det strålende.. var såååå kjekt å fylle opp kjøleskapet og frysen med masse godt... hehe så fant jeg kyllingfilet på tilbud så nå har jeg kjøpt en milliard pakker og putta i frysen... men ikke kjøpt NOE godteri da, bare en pakke halspastiller men det er lov!

Ja nå må du vel pakke baggen snart... skulle ikke du ha planlagt keisersnitt du? =) eller blander jeg nå?

Jeg har ihvertfall bare 7 uker igjen til termin nå, men begynner å bli passelig lei... magen er gedigen nå så er ikke plass til meg heller... hehe så gleder meg litt til å få kroppen min for meg selv igjen ja!

Skrevet

Så bra da=) Har jo vært så stille her en stund! Ingen kjente nick eller noe :s Farlig med tilbud på butikken... hehe, spesielt når man er gravid og sulten;) Ikke NOE snop? DA er du flink... Jeg ende alltid opp med masse godt:s men det er jo ikke lenge igjen da, så får vel bare kose meg :P

Ja, skulle ha ks=) Men var på kontroll i uke 32, og gjett om vi fikk sjokk når de sa det hadde flyttet seg =S Vi kom jo opp å trodde vi skulle få datoen for når hun skulle komme.. HEHE

Så da hadde vi plutselig bare noen uker på å "omvende" oss. Hadde jo gravd opp allt negativt om vaginal, og positivt med ks! Meb har klart å omstille oss nå da, så begynner å glede oss til fødselen=)

Spesielt sambo, han var helt i hundre her hin dagen da vi fikk komme på omvisning på føden!

Skrevet

oj, det var jo på mange måter bra du kan føde vaginalt da... bare litt kjipt å ikke vite når det skal skje... hehe =)

nei ikke noe godteri, utenom nugatti ... men den blir vel spist med skje så... og joda, tilbud når man er gravid og sulten er skummelt... hehe =)

har skikkelig lyst å få omvisning på føden, men vet ikke om det egentlig er for sent jeg.. hørte de ikke har omvisninger på haukeland nå i skoleferien jeg... =( og har jo termin 13 september så... jaja, kan jo kanskje ringe og høre da?

Skrevet

Ja, er kommet over på den positive siden nå =P hehe

Heg fikk omvisning på kk av min jm... Hun skulle jobbe forrige helg, og når det ikke var så travelt, så ringte hun å sa at vi kunne komme=)

Utrolig greit å vite hva man kommer til, er jo så mye annet som er nytt og usikkert;) Kan du ikke få din jm til å ordne med noe slikt for deg?

Tror ikke det nytter å ringe kk, for jeg spurte da jeg var der på kontroll (og fikk vite at det ble vaginal likevel) men det var sommerferie så det gikk ikke! (utrolig teit, vi føder da om sommeren og!!)

Skrevet

Kanskje jeg skal høre med henne da =) hadde vært kjekt hvis vi kunne fått sett oss litt omkring der oppe... jaja, skal nå klare å finne frem uansett...hihi =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...