Gå til innhold

ELLi

MammaChicka og Even Nikolay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i huleste har du virkelig klart å innbille deg at du kan gå på kino UTEN at det er noen med cheezy parfyme eller som spiser popkorn ved siden av deg??

R U NUTS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MammaChicka og Even Nikolay:

bare snik låner tråden bittelitt... du har pm.

Skrevet

Ja,det skal vi isåfall bli flere om,he-he!

Har kjøpt billetter bakerst,så har jeg i det minste minimert omkretsen av det! Noen reagerer på tattoveringene mine,så de setter seg ofte ikke ved siden av,spesielt dersom jeg setter opp et ekstra ramt tryne i det de baner seg vei mot meg.... (funker fint på bussen ihvertfall,he-he!)

Er dessuten en film mange har sett,så kan være at vi blir alene!

Vet da å ta forhånsregler!

Skrevet

Hahahaha... kansje du skal bli med meg på sånn familie sak, elli.. der de ekle virusungene til hepatitten til pappa er... så blir de kansje redd:-)) heheheheheheehehehe..... nå har jeg tatt kjøkkenet gitt.. og magda går så fint atte.. elsker oppvaskmaskinen min:-))

Skrevet

Øy,har du tatt kjøkkenet??? Dæsken ta,dyktig pige! Har bare fått vaska og føna håret siden sist,jeg.... Får ta en raptus på kjøkkenet jeg også!

Kan være med på familiekalas,vettu,egner meg særdeles godt blant utysk og ekle avkom!

Skrevet

Jeg har fobi mot smuler og møkk på kjøkken:-)))) Og nå virka ikke rullgardina mi mer.. s måtte ta det....

Er så bra du liker å skremme andre:-)) tihi...

Skrevet

Å jeg er bare SÅÅÅÅ med her da!

Starter en tråd og stikker av!

Hø hø hø!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...