Gå til innhold

Mannen min har tatt med guttungen og reist......

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....til svigerforeldrene mine i et par-tre dager. Han har permisjon nå, jeg jobber.

Er det da slik å forstå at jeg bør be han komme hjem igjen, for guttungen kan ta skade av å være borte? Han er 10,5 mnd. Noen hevder jo at hadde vi vært skilt skulle guttungen kun ha fått vært med far på korte og hyppige samvær. Blir vel helt galt dette nå da? Stakkars gutten min :( Syns liksom ikke jeg kunne nekte mannen min dette jeg da, men vurderer å ringe han!

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei, nei.....følg morsinnstinket ditt!!! Jeg ville gjort det samme. Tenk så mye de koser seg sammen, besteforeldre - mannen din - og baby. Sikkert moro for mannen din å kunne vise foreldrene sine hvilken god pappa han er. Babyen din er jo sammen med pappan sin, farmor og farfar...og du kan jobbe og ikke minst nyte litt bleie-fri dager. TA det med ro....KOS DEG!!!!!!!

Skrevet

Håper virkelig dette var ironisk ment ??????

Skrevet

Nei, han har det nokk bra med pappaen sin. Synst det er viktig at pappaen får lov til å være litt "mamma" han også om du skjønner hva jeg mener.=) Jeg vet selv jeg tar litt for mye overhånd med gutten vår, prøver å la han ta del mye mer.. Ikke så lett alltid=)

Skrevet

Synes virkelig alle dette er greit? Men det var jo enkelte som mente noe helt annet i følge noen psykologer.... Hva var det de mente da?

HI

Skrevet

Ta det med ro..kos deg!! Forresten er babyen din nærmere året!! Diskusjonen gikk mer på de yngste babyene.

Skrevet

nei, han tar nok skade av dette! alvorlig og tror jeg! Tilbakekall ham umiddelbart!!!!:):) (håper dette var ment ironisk)

Skrevet

Men hva er det som skjer a? Er det bare mamma til en stor og en liten som mener dette da? Kan ikke du svare da? Hvilke skader kan han få???

HI

Skrevet

skader? han kan føle seg usikker og forvirret ei lita stund, men utover det tåler de å være uten mammaen sin. Den artikkelen det har blitt henvist til gjaldt overnatting hos andre enn omsorgspersonen(e), og pappaen er en av omsorgspersonene, dermed ingen skade skjedd.

Skrevet

Jaha, men hvordan kan han (mannen min) være det nå, men hadde vi vært skilt kunne vi ikke delt likt på han?

Mulig jeg er trang i nøtta, men det er litt motstridene for meg dette!

HI

Skrevet

hvis dere er skilt hadde dere ikke stilt likt nei. Det anbefales ikke med for mye overnattinger o.l. for barn under en viss alder, og utvikling (siden ikke alle er like).

Skrevet

Men det er ikke en eneste en som har spurt meg i denne tråden om far feks har jobba mye.... Kanskje sønnen vår ikke ser han som en omsorgsperson! Hmmm.........

Skrevet

Og det er faktisk samme søren om det er pappaen eller en eller annen obskur tante ihht artikkelen i BAM. (som jeg endelig har greid å rote frem og lese)

Kun mamma er kvalifisert.

Så sønnen din kommer nok til å få store tilltítsproblemer og relasjonsproblemer når han runder 15. Stakkars barn, at du kan gjøre noe slikt!

*ringe barnevernet*

Er dette min mening, nope, men jeg klarte ikke dy meg.

Skrevet

Nettopp, det er slik jeg har forstått det også, så da bør jeg vel ringe å tilbakekalle de, til tross for at jeg har fått tilsendt bilder av en smilende guttunge i hele dag og at meldingen kom for 30 minutter siden at han sovnet idet han nådde madrassen.....

HI

Skrevet

kjære HI...

slapp av...

det går nok bra :-)

Skrevet

Nei, nå avblåser jeg denne tråden! Sorry, det var bare tull! Altså guttungen er med pappan sin på tur, men jeg er ikke bekymret. Ville bare ha et skikkelig svar på om han nå er "dødsdømt" i følge ekspertene :)

Jeg vet; skikkelig barnslig - jeg kunne bare ikke dy meg.....

Blir barnslig av å være alene hjemme!!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...