Gå til innhold

Ut med tåteflasker og smokk på dagtid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig når han sier med sin søteste stemme: mamma jeg ha flaska miii..men i går satte samboer foten ned og sa at nok er nok...veldig greit at han sa det for da kan ikke jeg gi han det heller

Skrevet

Snuppa blir 3 i november og håper vi har fått kvitta oss med smokken til det =P Sånn på natta er vel kanskje greit... Men vi får se *hihi*

Tåteflaske slutta ho med helt av seg selv når ho var rundt 2 år, så den kampen har jeg sluppet unna =)

Skrevet

Ja, flaske bør han i hvertfall slutte med. Vi har kuttet ut smokk på dagen totalt også nå. Stakkars gutten min er jo avhengig... ;-)

Skrevet

Masse lykke til, han er for stor til flaske nå. Og jo større de er jo værre kan det være.. Tar dere begge deler samtidig? Vet ikke jeg altså, men kanskje greit å ta flaska først og når den er borte og det går bra, ta smokken.. Men som sagt, jeg aner ikke..

Skrevet

Ja det er bare tull egentlig..Han drikker flott av både kopper og glass..Tror at det er vanen egentlig..koser seg litt ekstra

Skrevet

kjøp inn noen kule sportsflasker, med heltene hans på. sånne flasker blir han jo ikke for stor til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...