Gå til innhold

Reductil

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har det liggende her som jeg har fått av noen andre... Kan jeg ta de? Er bare til ca 10 dager, men da hadde jeg fått testa de. Det er vel ingen fare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør generelt ikke ta reseptbelagt medisin som ikke er utskrevet til en selv. Det er ganske åpenbart at det er en grunn til at medisinen er reseptbelagt.

Skrevet

Ta en titt på felleskatalogen.no så ser du hva slags virkning/bivirkninger dette medikamentet har! Man gjennomgår faktisk en ganske grundig legesjekk før man starter på disse.... Og det er en grunn til det, for å si det sånn.

Skrevet

Blir jo i så fall på egen risiko, jeg ville aldri tatt sjansen på og overta slike medikamenter av andre. Er jo viktig og måle blodtrykk osv.. Enten får du det av legen eller så leverer du inn resten av pillene på apoteket til destruksjon.

Skrevet

Det kan utgjøre en fare, piller som ikke er utskrevet til deg..

Det er mye sikkerhetsregler man skal i gjennom med reductil, føør man får det foreskrevet fra lege. Jeg går på det selv..

Skrevet

Virker vel hos ca 60% av de som begynner på det. Gå heller til legen og få xenical, da driter du masse om du spiser mat som inneholder fett! Slipper også og måle blodtrykket!

Skrevet

har ikke behov siden jeg ikke spiser noe særlig fett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...