okho Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hei alle sammen! God sommer! Vi skal kjøpe trappegrind nå, og har vært og snakket med de to forhandlerne som selger det her. Hos den ene sier de at vi må kjøpe en slik som man må skru fast med skruer, fordi at de som står i spenn ikke er sikre nok. På den andre plassen anbefalte de den typen som står i spenn, for den var helt sikker og da slipper vi stygge merker i trappa etter skruer... Hvem skal vi høre på??, vil jo helst ikke ha stygge merker, men selvfølgelig er det sikkerheten som er det viktige her!!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Det er klart at en som står i spenn vil ha større sjans til å løsne, men går ut fra at ungen ikke akkurat skal stå å henge i den?? Selv har vi sånn som står i spenn i en døråpning (har ikke dør) og den har tålt det aller meste *folk som ikke skjønner barnesikringen og haler og drar i den *folk som skritter over men alltid snubler i den *unger som klatrer på den *åpning og lukking "100" ganger om dagen Først nå i det siste når snupp er 2 år og plutselig fant ut at hun vil stå på "døra" når den er åpen at den har begynt å gli litt ned, men ikke løsne helt, sånn at det fint går an å skru den til igjen. Hadde absolutt gått for en av dem som står i spenn )
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 lurer bare på hvorde selger de som står i spenn, og hva de koster eg....
okho Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Tror de selger de på alle babybutikker, stort sett. Koster rundt 600.
okho Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 De som jeg har sett på ihvertfall. Hvite.. Er fremdeles ikke overbevist hvilken jeg skal velge jeg da..
It's all about me Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Vi har en slik som står i spenn og den sitter dønn fast når den er lukket. Når den er åpen derimot kan den velte hvis det dyttes for mye på den. Men er den åpen er jo hele vitsen borte også, så regner ikke med at det blir noen sak. Kommer alltid til å holdemeg til den typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå