Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Lillegutt har har tykkere/hardere avføring de siste tre gangene han har hatt avføring. Han er 2 1/2 mnd nå, så får bare mm(det lille jeg har..)+mme etterpå. Den siste uken har det visst blitt mindre mm, så da har han drukket mer mme. Vet ikke om det kan ha noe å si for hardere avføring? Han har pleid å ha avføring annen hver dag. Men sist gikk det 3 dager, og det virket som han ville ha ut mer ut fra lydene han lagde men han klarte ikke å få det ut. Og han hadde mindre avføring enn han pleier da. Så jeg ga malt i en flaske i går(en ts). Og så har jeg gitt i to flasker i dag. Er det greit jeg fortsetter med malt flere ganger i dag, eller bør jeg vente til i morgen? I dag er det to dager siden siste avføring, da det var tykt og samtidig lite. Så han burde jo få ut noe i dag!
Hiv o'hoi Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Jeg gir malt i hver eneste flaske med mme hver dag. så det er nok ikke noe problem. Fikk beskjed fra helsesøster og barnelege om at det var ok.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 man skal egentlig ikke gi i alle flaskene pga det er så mye sukker i malt, venninnen min gjorde akkurat det samme hun er nå nødt å ha i malt i melken til sin 10mnd gamle sønn ellers drikker han ikke melken sin , han har også fått hull og brunaktige tenner ....
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 jenta vår har blitt vandt til å ha malt i melken sin, men hun drikker like mye selvom hun en dag ikke får noe malt i noen av flaskene.. kommer nok litt ann på mengden du gir de. Så du vil nok ikke nødvendigvis ende opp med en unge som får hull og brune tenner, så lenge du gir begrenset med malt, og kanskje prøve ett par dager uten osv
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Vesla vår hadde store problemer med tarm og avføring, hun fikk det rett og slett ikke ut uten hjelp, så vi hadde i en teskje malt i hver flaske for å få det så løst som mulig. Trappet ned etter hvert som hun ble eldre, og da hun rundet 4 mnd kunne vi kutte ut malten totalt. Hun drikker fremdeles melken sin og koser seg, nå 5 mnd og uten problemer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå