Ejlis Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Det blir 2 år og 2mnd mellom ungene. Må nok kjøpe ny bagvogn til babyen, men må vi ha søskenvogn eller kan vi ha ståbrett eller noe til eldstemann? Noen med erfaring?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Det kommer litt an på hvor mye dere er ute og går, om eldste går i barnehagen osv. Hvis dere ikke skal gå mange kjempelange turer, tror jeg jeg ville klart meg med et ståbrett. Når de er blitt så store, vil de ofte gå litt selv også. Ståbrettet er da kjekt å ha når de blir slitne, eller du trenger å komme litt raskere avgårde. Men skal du gå endel lengre turer,og evt gå når det er sovetid for begge, kan det være greit med en søskenvogn.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Gullet her i huset er 2 år og snart 3 mnd nå, og vi har absolutt bruk for vogn til henne, i alle fall. Hun sover i vogna daglig, vi har med vogna når vi skal gå lang tur, og vi har med vogna når vi f.eks. er på shopping. Kunne ikke tenke meg å dra på kjøpesenter med henne springende.... Det skulle blitt litt av et sirkus! Hun synes det er ganske så greit å sitte i vogna, får jo konsentrert seg om å se masse! Om du trenger søskenvogn eller ikke, vet jeg ikke, jeg tenkte bare at jeg skulle fortelle litt om hvordan vi har det med et barn på 2 år og 3 mnd her... :-)
Ejlis Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 Vi kommer nok til å gå en del tur. Vet ikke hvor mye eldstemann kommer til å være hos dagmamma. Skal ha full plass nå, men da kan vi jo gå til og i fra... Men da må jeg jo gå resten av turen med bare en unge i.... Uff dette er ikke lett! :-) Carena sine er jo billige, kanskje en sånn og en med søskensete? (mannen blir nok glad da!!!!) Noen som vet om nettsider med søskenvogner? Carena???
summer85 Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 jeg har termin 6 august, og gutten vår blir 2 år og 4 mnd den 8 august.. jeg har kjøpt søskenvogn, er glad for at jeg har kjøpt det.. for det er nesten umulig å ha med gutten vår ut hvis ikke han har vogn.. da løper han overalt!! men jeg har jo ikke født enda, så vet jo ikke hvordan det blir, men ihvertfall slik jeg tenker.... så vi kjøpte en søsken/tvilling vogn..
Ejlis Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2007 Hvilken kjøpte dere? Har dere andre vogner?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Hva med phil & teds? Da kan du bruke den som singelvogn når største er ferdig med å sitte i vogna.
Ejlis Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2007 hm. ja har sett litt på den. Hvem er det som ligger bakerst? Noen erfaring med den vogna?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Når babyen er liten, ligger den i selve vogna, mens det større barnet sitter øverst på søkensetet. Når begge kan sitte opp, så settes søskensetet bak. Er ikke sikker på hvem som sitter hvor da. Sjekk inne på www.nybaktmamma.com Mange med go peiling på vogner der, endel med P&T som søskenvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå