ninen Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Noen som vet hva de sjekker på sykehuset etter fødselen? Måler de blodtrykk? Eneste jeg vet er at de kjenner på magen for å sjekke om alt av morkaka er kommet ut. hadde jo vært greit om de sjekka allmenntilstanden litt før man ble sendt hjem, hvis det er så lenge som 6 uker til man skal til lege etter fødsel?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Da jeg fødte snulla målte de ikke blodtrykket mitt, men de målte jernlagerene mine, og fant ut at de var lave, og siden ikke jerntabletter hjalp fikk jeg blodoverføring. Kan hende en må aktivt be dem om å sjekke, men jeg var så bleik at de sjekka automatisk. Du får kanskje også målt blodtrykket hvis du ber om dette. De kjenner på magen om livmora har trukket seg tilbake. Så sjekka de også åssen stinga så ut et par ganger.
Småbarnstreff Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Ammetåka kom rimelig fort sist, så jeg husker ikke helt. Men de kom ihvertfall og stakk et termometer i øret mitt en gang i blant. De kjente jevnlig på livmora og sjekket stingene. Dessuten spurte de om jeg hadde bæsjet etter fødselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå