♥ Snøblomst ♥ Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Noen som vet hvor dem kan ha noe slikt? Humlegutt går bare i jeans, tenkte at noe slikt kunne være mer behagelig. Blir glad om noen kan hjelpe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 På HM har de ett sånn spesialtilbud på noen jobbebukser. Tror de koster rundt 40 kr jeg. Max to per kunde da, og mulig du må kjøpe noe annet også. Kjøpte ett par grå til Lille, for hun har rosa fra før.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Takk TinkerBelle! Vet du om H&M har nettbutikk?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Humlen.. Ja, burde kanskje sagt at det var på nettbutikken tilbudet var. Og i katalogen da. www.hm.com også klikke på shop online tror jeg. Bestilte en hel haug av varer derfra i dag. De fleecebuksene og jakkene er helt geniale til barn som går i barnehage. Hadde sånn til Lille i fjor og de holdt hele året enda hun brukte jakka hele tiden og den ble vasket mye.
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Bare bryr meg litt her, sorry:o) Men, Stinkerbell, de fleecedressene, er det sånn tynn fleece? Satt og så på de istad i kataologen jeg fikk og tenkte at de må være supre! Men, er det slike du kan bruke inne på vinterstid liksom?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2007 Opp igjen ) Lurer jeg også T&T )
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 kikka akkurat i katalogen.. de fleecedressene er nok sånne tynne. litt lenger bak har de fleecejakker, stripete eller med hjerter på. de er tykkere. den typen har jeg hatt før, da fikk man bukse også til dem... veldig gode de i hvertfall!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Lille brukte det ute på høsten med regntøy over, eller bare buksa inne ja.. (både høst og vinter) Jeg er kjempefornøyd med de iallefall. Bestilte 2 jakker og 2 bukser i går, pluss en av de med mønster på.
bente69;) Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Kjøp en Katvig velour dress til han, den er kjempgod. Fåes også i bukse og jakke om du heller vil ha det. Snuppa her har bodd i sin i vinter, en kosedress allmass!! Nå venter jeg på at årets farger skal komme i butikken:)
LegallyBlond Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 henger meg på denne, katvig sin velour er super!! Men dyrt, så jeg har også benytta meg av tilbudet til h&m i tillegg =)
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Vet ikke hvor gammel han er, men jeg liker veldig godt de koselig klærne til myslpysch, selges blant annet på www.barnetrend.no Minuset er at de koster en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå