Monajenten Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Noen som har begynt på julegavene? Jeg er i planlegginsfasen, men har faktisk ikke kjøpt noen enda (i fjor begynte jeg i juni;))
melkekua™ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Tanken har streifet meg ett par ganger....men ikke fått gjort noen innkjøp nei!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Huff, ja jeg tenkte på det her om dagen.. Vi reiser til tyrkia i uke 39. Og da tenkte jeg at det bare var 12 stakkars uker igjen til jul. URK! Her blir det ingen julegaveshopping på lenge enda nej..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Jippi, gleder meg som en unge =) Har også begynt planlegging, skal være ferdig før desember er planen. Men så har over halve familien min fødselsdag fra august til desember, så det blir noen kroner som forsvinner der også. Burde kanskje kjøpt inn bursdagsgavene i første halvdel av året, så jeg er ferdig med dem. Planlegging er tydeligvis alfa og omega. Har en tante som oftest er ferdig med alle julegavene før sommerferien.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Neh, gidder ikke tenke på det tullet før 2 uker før jul ca............. Jeg liker ikke julen=P Masete..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 huff..tiden går så fort!! Er bare 5 mnd til Lukas er 2 år! Må vel begynne å planlegge bursdag/julegave til han snart.....og spare til alle de andre julegavene....er like slitsomt hvert år med denne julehandelen...
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Herlighet - jeg vil ha jul i jula, jeg, og ikke tidlig på høsten og sommeren....... Julegaver kommer vi sikkert til å kjøpe litt av utover høsten, når det dukker opp no' passelig, men ellers venter jeg til tidligst 15.- 20. desember med andre juleforberedelser.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Gleder meg til jul jeg også altså, men kunne først tenkt meg litt sommer!!! I desember skal jeg ikke stresse, bare kose meg med Lille. Pepperkakebaking og lage julepynt. <3
yasmina Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 her er jeg begynt aa tenke paa det. Spesielt barna for de gavene skal kjoepes under Ramadansalget i oktober. Er enorme salg her nede da Ellers saa maa vi jo ogsaa tenke litt paa hvordan vi skal faa alt hjem saa det maa nok planlegges litt tidlig Gleder meg til handlingen......
suseduse Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 jeg sier hvert år at jeg skal begynne tidlig, men blir aldri noe av... men i år må jeg, orker ikke stresse med det med en utålmodig 1-åring, nok med gubbens utålmodighet
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Monajenten: You made my day!! Jeg har gått å klaget på at det er så lenge til januar for da skal vi flytte inn i hus, og nå har jeg tenkt så mye på det de siste dagene for vi har vært å plukket ut ting å tang som vi skal ha i det, og da virker det så lenge til, men da jeg så overskriften din her tenkte jeg; neimen jøss det er jo ikke lenge til! Så TUSEN TAKK til deg!! :-D
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 og 6 mnd til terminen min ) Har kjøpt en julegave..hihi
Slostril Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 Johoo!! Snart jul! Nesten snart hvertfall.. Ikke kjøpt noen gaver nei, bestiller de fleste på nett, så tar en kveld og får det meste unna. Gleeeder meg til juuuul!
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. juli 2007 #15 Skrevet 24. juli 2007 hehe... ja det nærmer seg nå.. har også kommet meg inn i tenkefasen på julegaver..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå