Gå til innhold

Ang permisjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik at jeg får 44 eller 54 uker og pappaen får 6 uker i tillegg eller blir disse trukket fra mine uker?

blir den sammenlagte permisjonen for oss to:

jeg: 44 uker

Pappaen : 6 uker

eller

Jeg : 38 uker

Pappaen 6 uker????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har totalt 44 uker så pappa sine blir trukket fra... dessverre

velkommen tilbake på nett

Skrevet

De blir tatt fra "dine" uker ja... :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Veldig bra at noen persiserer at det faktisk ikke er moren sine uker disse 44 eller 54 ukene!

Mamma: 3 uker før og 6 uker etter fødsel (hvis en føder på termin...ellers blir det litt anderledes)

Pappa: 6 uker samt 2 uker etter fødsel, men disse to ukene er ikke arbeidsgiver pliktig å betale for

Til deling: 32 eller 42 uker

Er litt andre permisjonsregler når det gjelder flerlinger, bare så det er sagt

Skrevet

Ja, altså... Ikke vondt ment, men jeg blir litt provosert av at mammaene sier MIN fødselspermisjon, MINE uker... Jeg er helt for at pappaene MINST skal ta sin fastsatte del av permisjonen, og helst mer!!! :) Heia alle pappaer med permisjon! STÅ PÅ!!! :)

-Dagens lille utblåsning.. ;)

Skrevet

Da vil jeg skyte inn at min "pappa" har 5 mnd permisjon og jeg har 7..

Skrevet

Kjempebra!!! :)))

Skrevet

hei! neinei, jeg mente absolutt ikke at disse ukene er mine og at pappaen stjeler av dem altså. var bare lettere å forklare det sånn =) hvis det hadde vært mulig ville jeg delt permisjonen på to men mtp arb.forhold og sånn så går ikke det...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er jo mye lettere å forklare det sånn ja, så det er jo nesten alle som gjør det!:P Og nå som det er så livløst på bim så er det ikke så mye vi kan skrive om, så da kommenterer vi sånne ting!:P

Skrevet

hehe ja må jo ha noe å pirke på... =P hehe neida men jeg syns ikke vi automatisk har førsteretten på permisjonen. utenom de første ukene da, er jo ikke noe greit å skulle gå ut i jobb dagen etter fødsel liksom, men det er jo logisk . vi har jo gått gjennom en tøff fysisk og psykisk påkjenning, og skjer mye den første tiden regner jeg med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...