-Mariposa- Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 http://www.nettavisen.no/verden/article1240311.ece
jenta fra havet Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 åj, ja! rare greier.. hvordan går det an??? Tror nesten ikke på sånt, jeg..
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 SHIT! Men var hun stor fra før kanskje? Jeg mener, hun kan ikke ha vært syltynn, for et sted skal jo babyen være også... hva med menstruasjon og slikt?
Miss Misantrop Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Leste et sted at det skjer med et par stykker i Norge hvert år. Syntes dette er fantastisk rart. Jeg mener selv om man skulle ha en blødning rundt menstrasjonstider så må jo magen vokse på et tidspunkt... Og disse jentene vet jo at de har hatt sex så når de får magesmerter er det vel nærliggende å ta en test? Har jo hørt om folk som aldri får utslag på graviditetstester også. Men at det er samme dame som har regelmessige blødninger, ingen mage og negative graviditetstester høres helt mystisk ut. Det virker som om det er veldig unge jenter som opplever dette. Kanskje de undertrykker det så godt at de starter å tro at de ikke er gravide selv. Men i dette tilfelle så jo heller ikke legen noe. MYSTISK.
Junigull 08 + julispire Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Det samme tenkte jeg!! det går da ikke ann å være gravid uten å vite om det!! Men... snakket med en tidligere kollega av meg.. Hun var i sin tid meget overvektig og uregelmessig menstrasjon. Mye pga overvekten. mens kunne være borte i lange perioder.. veldig lange! En dag var hun på ferie med sin mann og fikk brått vondt i magen. De trodde hun hadde blitt matforgiftet og dro derfor til legevakta. men nei da! hun hadde veer! to timer senere kom ei velskapt lita jente..! ingen forbredelser, ingen bleier eller noe.. ingen hadde antydet noe om at hun kunne være gravid.. tanken hadde aldri streifet heller.. sprøtt, - men sant!!!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 For å si det slik: jeg HÅPER virkelig ikke at dette skjer med oss, håper vi får tid til å nyte graviditeten ale sammen!
jenta fra havet Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Det er jo helt utrolig at det går an! Men så er jo livet fullt av overraskelser og da;o) Enig med Bare Ine, håper virkelig at graviditeten oppdages tidlig! Men det er vel kanskje ingen STOR fare for at den ikke blir oppdaget av oss her inne! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå