Gå til innhold

Nokia 5500 eller W610i ???


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal gi den i gave til en gutt på 10 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stå

 

Nokia 5500 eller ericsson W610i

Skrevet

ville ikke kjøpt mobil å en på 10 jeg....er litt for små ennå...

men skulle jeg kjøpt ville jeg gått for sony ericsson

Skrevet

w610i

Skrevet

Det er den jeg har bestilt også, men ser nå etterpå at nokiaen gjerne tåler litt mer. men men, satser på jeg har valgt rett :)

Skrevet

w610i. Mye lettere menyoppsett. Men 10 år er ungt da! Ville venta til 12 år jeg...

Skrevet

ja, for så vidt enig. det er fadderbarnet mitt som skal få i bursdagsgave. han er alene en times tid etter skolen, og derfor har foreldrene valgt at han skal få mobil slik at de får tak i han.

i følge foreldrene har "de fleste" i klassen hans mobil. har ikke så store barn enda, så det problemet slipper jeg enn så lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...