@--->---- Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2007 skulle stå Nokia 5500 eller ericsson W610i
alenemamman til lille Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 ville ikke kjøpt mobil å en på 10 jeg....er litt for små ennå... men skulle jeg kjøpt ville jeg gått for sony ericsson
@--->---- Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 Det er den jeg har bestilt også, men ser nå etterpå at nokiaen gjerne tåler litt mer. men men, satser på jeg har valgt rett
Nitte Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 w610i. Mye lettere menyoppsett. Men 10 år er ungt da! Ville venta til 12 år jeg...
@--->---- Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2007 ja, for så vidt enig. det er fadderbarnet mitt som skal få i bursdagsgave. han er alene en times tid etter skolen, og derfor har foreldrene valgt at han skal få mobil slik at de får tak i han. i følge foreldrene har "de fleste" i klassen hans mobil. har ikke så store barn enda, så det problemet slipper jeg enn så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå