Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hva skjer med BIM da? Sorry jenter at jeg bruker siden deres til bimsnakk, men man får jo abstinenser... hehe =)
Dotten Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Du kommer deg inn ved at du kan søke på Barn i magen på Google. Da får du opp flere linker. Klikk på en av dem og så skal du være der... Så er det bare å logge seg på. Gikk i hvert fall fin med Din baby
Dotten Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Prøv ev. denne linken http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/2954
Alba44 Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Trodde du ropte på oss fordi du savnet oss gamle bimmere, jeg :-D Men den gang ei, Sauen...hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå