Torpekjærringa Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Nå er det leeeeemge siden du har vært innom Juli klubbsidene nå !!! Fy :O/ Bare Anette & Kjersti & meg der inne om dagen jo ;o)
SnupsaTupsa Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 gjelder jo alle andre som en gang i tiden brukte de sidene også ;P så en liten stund ut som det skulle ta seg opp igjen men så ble det stille... ja, ja, vi får kalle de klubben vår vi 3 da ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå