Gå til innhold

Vært på 2 års kontroll i dag vi :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig opp til 6 mnd ventetid for 2 års kontroller her .- men så hadde de fått så mange avbestillinger i dag - så de ringte å spurte om vi kunne komme!

Så da gjorde vi det.....blitt stor gett ` 88 cm lang & 12,7 kg veide lille vidunderet mitt ;o)

Hvor lange & hvor mye veide dere på 2 års kontrollen da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro da! :o) Har jammen tatt igjen hun, ja! Er ikke kontroller mellom 15 mnd og 3 år her...

Men jeg var nede med lillesøster dagen etter bursdagen til storesnupp så da veide og målte jeg like godt henne samtidig ;O)

13 kg og 89,5 cm om jeg ikke husker heeelt feil. Står i en tråd lenger ned her et sted...

:o)

Skrevet

Vi var på 2 års kontroll da tulla var 2 år og 2 mnd.

Vi har ei stor tulle visst, 91 cm og 14 kg

Skrevet

Poden var 81,5 0g 12,5 kg... Fr har han blitt målt liggende, men hun mente han var for lang til det nå... Tror kanskje han er litt lengre....

Skrevet

Mi veide 10,3 kg og var 87,5 cm lang :o)

Skrevet

Vi har ikke vært på 2 års kontroll, men det er ikke så lenge siden jeg veide og målte ham selv... Da var han ca 13,6 kg og nesten 91 cm lang...

Skrevet

her er d 2 års kontroll når de er 2 år og 3 mnd..men veide han like før 2 års dagen å da var han 13,5 kg og 90 cm lang:O) stor gutt...

• 2 uker senere...
Skrevet

Var den 8/8. Da var han 2år 2mnd og 3dager...og ca 1 time!!!!

Var 93cm og 14kg.

Skrevet

Det er alltid så moro på disse kontrollene.. Min lille prins var 90 cm lang og veide 14 kg.

Skrevet

Så gøy. Bra dere fikk time så fort med tanke på at det er 6 mnd ventetid.

Da vi var på 2 årskontroll med sønnen vårt ifjor, veide han 10,noe kg, og 86 cm lang. Han fikk topp karakter når det gjelder språket. Og helsesøster som har fulgt oss opp siden han var nyfødt, var kjempe fornøyd med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...