Tonita Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 diskuterer om hvor vidt hun er høygravid eller ikke nå som hun har 2 mnd igjen.... Åsså spurte de meg som heller ikke visste. Noen som kan hjelpe?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 jeg spurte om detta for et par dager siden, og fikk til svar at når man hadde 40 dager igjen, da var man høygravid
Learning to fly Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Tenker att de tre siste mnd er høygravid jeg, men om det er riktig vet jeg ikke...
grå :) Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 40 dager igjen så er man høygravid. hvis man ikke er i vg da for der regner de det fra iallefall fem måneder på vei.... jauda.
selfangerkjerringa Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har også hørt/lest at man er høygravid når man har 40 dager igjentil termin. Men for min del regna jeg meg som høygravid tidligere - jeg fikk følgende kommentarer fra oktober av (med termin i januar): - ååå har du ikke fått enda? - ja du blir vel lei nå på slutten, så stor som du er - åherregud, TRE måneder igjen? Det må jo være feil termin! - ånei, skal du bli ENDA større... - oj, trodde du skulle ha i november! - ja du er vel glad du bare har noen uker igjen nå!
Monajenten Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 :-( Det er skikkelig sårende å få sånne kommentarer, enkelte er så ufattelig korttenkte! Fikk også sånn fra september da jeg gikk med førstemann (hadde termin i desember), oi NÅ er det vel rett rundt hjørnet??? osv. osv.... Alle er gravide på hver sin måte, og alle er flotte som de er! Klem til deg ka-ping! Forøvrig er det 40 dager som er høygravidgrensen ja:)
Anne-B. Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Fått slike kommentarer jeg og, men mest fra "gamle tanter", de som har glemt hvordan det var å gå gravid selv, fordi det er godt og vel et kvart århundre siden de var det selv. Får mest lyst til å smekke til dem. En gravid veit med seg sjøl om hun er stor eller ikke, man trenger ikke å kommentere det. Forøvrig; har også hørt det med de 40 dagene.
Anne-B. Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Ja, også dette med "Er det en eller to du har inne der?" Dårlig spøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå