Gå til innhold

Flere som har vondt under brystene ved ribbeina?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, faktisk så har jeg også det. Aner ikke hva det kommer av, for veslegutten sparker svært sjeldent der oppe..

Men det gjør sabla vondt..

Skrevet

Ja, jeg har også vondt der. og på "samme" plass på ryggen.

Min baby sparker også sjeldent der, så jeg vet ikke hvorfor det gjør vondt.

Skrevet

jepp.. utrolig plagsomt..

kan vist noen ganger være teng på svangerskapsforgiftning. er i hvertfall et av symptomene, men er ikke nødvendighvis noe å bekymre seg over.

kan like gjerne være at babyens rompe eller lingende ligger å presser oppover og at man har blitt øm der pga dette=D

Skrevet

Jeg er råååå-øm på høyre side under brystet ved ribbeina...Men har ingen forgiftning..var på kontroll idag.. Det tegnet skal visst gjøre så vondt at en kaster opp å blir dårlig av det sies d...

Hos meg sparker babyen hardt på ribbeina og trør rompa oppi...ett sted må hu jo gjøre av rompa si stakkar=)

Skrevet

Jeg har sett flere nevne det med svangerskapsforgiftning. Noen som har en link el.l. til et sted der det står noe om det? Jeg har vondt akkurat der og hadde det også i sist svangerskap. Lege og jm ante ikke hva det kunne være. Den gang fikk jeg svangerskapsforg.

Det er ikke babyens rumpe eller ben som ligger der, har som sist hatt dette siden uke 14-15 og babyen har snudd seg mange ganger siden den tid.

Skrevet

Ja og det er kanten på livmoren som legger unaturlig press på undersiden av ribbeina. Ikke farlig bare veldig ubehagelig.

Skrevet

Ja på høyre side. Har hatt dette siden ca midtveis i svangerskapet, både framme og bak i ryggen. Verre blir det ved mye aktivitet. Legen kan ikke svare meg på hva det er, men han har en teori om at tyngden av livmora påvirker en nerve i området, spesielt siden jeg kan provosere smertene fram ved å være mye i aktivitet. Det som er litt underlig er at smertene er mye mindre framtredende nå, er i uke 36, enn for kun to uker siden. Mulig fordi jeg ikke klarer å være så aktiv lenger kanskje.

Skrevet

Så godt og høre at flere har dette. Har kjempe vondt på høyre side rett under\ved ribbeina og samme plass på ryggen.. Tenkte om det var en nerve ol som lå i klem.. Er spes vondt når jeg sitter.

Tok kontakt med legen for å få det sjekket hvis det gikk an og gjøre noe med det, men ble ikke ikke klokere av det...

Skrevet

Har ingen link til dette, men i et annet innlegg her så nevnte de oe om at hadde en kraftige vedvarende smerter akkurat dr så var d en type forgiftning som gikk på levra...

Men de smertene var altså ubeskrivelig vonde....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...