JulieF*Victoria* Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Har dere vært hos lege/gynekolog og fått sjekket at alt er ok med dere, før dere begynner å prøve? Jeg har ikke vært hos lege eller gynekolog på mange år. Er aldri syk, så har liksom ikke hatt noen grunn til det. Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært oftere hos gynekologen da...;(
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Ja, ble gravid for et år siden (mistet) så vet at jeg kan bli det hvertfall. Og i den forbindelse så tok jeg flere gu også. Men dette var jo bare tilfeldigheter. Hadde nok ikke sjekket meg om det ikke var for det...
Høstspire 2011 Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Ja, det har jeg. Har aldri vært hos gynekologen før, og tenkte jeg kunne ta begge deler samtidig. Han sa at alt var helt fint og klart for en graviditet. Har også snakket med legen i sist uke=) Føler det er veldig godt å ha noe ekspertise før jeg begynner liksom=) Jeg går på medisiner for astma, og måtte derfor forsikre meg om hvordan det ville bli o.l. Det er jo veldig betryggende da=) Verdt å gjøre=)
Lotta med novembergutt Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 oi - var ikke meningen å være anonym
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Aldri tatt gu?? er det mulig å få prevangsjon uten d? Har ikke du hatt andre partnere tidligere??
Høstspire 2011 Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jo, jeg har hatt andre partnere men faktisk aldri vært hos gynekologen. Jeg har gått på p-piller siden jeg var 14 år og det ble aldri krevd en time hos gynekologen for det om... Gjerne litt uvanlig? Vertfall stod alt godt til med meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå