Gå til innhold

Flaut men seriøst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å begynne å trene. Har alltid hatet trening men nå skal jeg altså gjøre det. Det jeg lurer på er hva jeg skal ha på meg på trening?

Kan jeg ha på meg dette:

'lang' adidasbukse, joggesko og singlet?

Jeg har aaaldri vært på et studio før og vil ikke gå i sånne rosa jeans man ser på tvshop

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja? Det ser ikke dumt ut liksom? Hehe. Huff så flaut. Har faktisk aldri tenkt på det og når jeg skulle dra nå ble jeg litt flau og følte meg rar. Ser jo folk sminker seg og sånn men det gidder jeg ihvertfall ikke

Skrevet

Jeg synes de fleste ser dumme ut på treningsstudioer. Men du kommer ikke til å stikke deg spesielt ut i det antrekket der, nei.

Skrevet

Supert, men

må jeg levere babyen min hos bestemor? Eller kan hun være med? Vet du om det?

*vil dra snart*

Skrevet

Kommer vel an på babyen og treningsstudioet, det? Mange steder har barnepass, noen få steder kan man ha med bagbaby inne.

Skrevet

Mulig det? Pleier S.A.T.S å ha det?

Er litt flau for dette så vil helst ha med baby så folk forstår hvofor jeg trenger å trene, så jeg ikke bare ser lat ut om du skjønner..

Skrevet

Eh ... ok. Du burde antagelig jobbe litt med selvbildet ditt. =P

Ja, SATS pleier å ha det, men jeg kan ikke dermed garantere at akkurat ditt SATS har det. Men det er stort nok til å ha habile hjemmesider ... sikkert sats.no, hva vet jeg.

Skrevet

Ja jeg har skikkelig dårlig selvbilde pga faren min som jeg skrev om i går. Nå skal jeg faktisk få av meg det "fettet" han prater om så kan han ikke klage på det og så skal jeg si ha det. Orker ikke la han ødelegge meg mer.

Jeg får ringe sats da.. fikk ikke opp sats.no

Skrevet

Jeg sjekka. Alle sats har barnepass, står det, men de ber om forståelse for at det kan være fullt.

Skrevet

Okei, takk. Babyen min er liten da. Det går vel det og? Åh, skal bli godt dette!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om du drar for og trene fordi faren din vil det, så syns jeg oppriktig synd på deg. Gjør det da for all del for din egen skyld!

Skrevet

Blir jo litt for min del og.. Han mener jeg skal gå ned 20 kg ( da veier jeg vel ca 25 , HAHA) men jeg vil gå av meg hengemagen i alle fall..

Hadde en lang lang prat med mannen min i går og han ble oppriktig sint på faren min.

Fortalte han om jaget fra da jeg var ti år, i bilulykke og brakk foten og ble litt invalidisert i 2mnd, hvorpå dagen jeg fikk av meg gipsen faren min sa jeg var feit og måtte trene.. endte i at jeg brakk opp foten fordi han pushet meg.. Etter hvordan han har plaget meg så sitter alt dette i og jeg føler meg ikke vel. Det er ganske forjævlig, for jeg har aldri hatt et dårlig selvbilde egentlig.

tror bare jeg er mer sårbar etter fødsel..

Skrevet

Kan hende Mini Sats er stengt nå i felles ferien....

Skrevet

Sats har barnepass til barn fra 6 uker og oppover. De bare henter deg med en gang babyen trenger deg og ellers koser babyen seg stort hos dem. Han her elsket å være der, det var vel heller jeg som syntes det var vanskelig å gi han fra meg selv om det bare var for en og en halv time. ;o)

Når det gjelder hvordan du ser ut på treningsstudio: gi faen. De som er der ser alle sammen like svette og varme ut, ingen kler det "antrekket". Ingen bryr seg om hva de andre driver på med, de har det for travelt med å konsentrere seg om sin egen trening, og selv om de hadde gjort det så hadde nok ingen lagt spes merke til noen som er litt ute av form i adidasbukse og singlet. Det blir som å speide etter trær i skogen, hvis du skjønner hva jeg mener. Det er ikke nødvendig å bry seg om hva mennesker som ikke kjenner deg mener om deg!

Hvis faren din ødelegger selvtilliten din så sier det mer om han enn om deg. Jeg ville heller vært lubben enn en dårlig forelder.

Skrevet

Sjekk først om det er lov å trene i singlet på det studioet du har tenkt å trene. Ikke alle steder det er lov, pga hygiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...