Gå til innhold

Man planlegger: Amming og allergi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags piller kan inntas mot gressallergi under amming? Legen min visste faktisk ikke, og ba meg ta det opp på barsel. Er det noen som kanskje vet eller har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta Polaramin. Det har jeg tatt i mange uker nå etter jeg har rådført meg med flere leger. Du kan bli veldig trøtt av det og jeg kjenner at det ikke har samme virkning som andre allergimedisiner men helt uten hadde ikke jeg klart meg....(med masse allergi mot ALT)

God bedring:)

Skrevet

Hei! Sier du det? Har tatt Polaramin hittil i svangerskapet, men så sa legen at det ikke er så bra under amming. Men om du ammer med flere legers velsignelse, skal jeg nok følge det opp litt. Syns selv det var litt rart at det kan brukes under svangerskap, men ikke under amming. Enig, forresten, i at Polaramin gjør sløv.

Skrevet

Jeg gikk utfra at man kan ta Polaramin også under amming, men jeg har ikke spesifikt spurt etter det. Jeg skal føde i sept (4.) og tenkte jeg slutter med medisinene uansett siden det blir lite/ingen gresspollen i den tiden.

Fastlege vet det kanskje ikke, kan du evt. spørre en lege som er mer profilert innenfor allergier? Jeg spurte hudlegen min som vet mye om allergi. Men som sagt, under amming det må jeg spørre om jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...