Serial mom Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Finn på no mer fornuftig en å dasse vekk dagen på bim da,lata! Du har sikkert no klær som trenger en runde i vaskemaskinen,eller støv som ligger å hoper seg opp på hyller og skap! Ikke klag,masse arbeid som venter!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 takk som prøver, men ble dessverre ikke amper på svaret....heller litt lattermild med tanke på at du har fullstendig rett..... Masse som må gjøres, men er litt lat i dag..
Serial mom Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Driver ikke med morsomheter her,vøtt! Er vaskenazien som er på ferde,så opp av sofaen og jobb,kjærring! Er t.o.m synsk,så tok deg litt på senga:-) Nå skal jeg sprette ned trappa til kjeller'n for å vaske sengetøy! Hurra:-(
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 hehehe, misunner deg vaskenazi genene dine!! Siden du er synsk er du vel kanskje litt telepatisk og?? Sende litt vaskelyst denne veien?????????????
Serial mom Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Trylle er mellomnavnet mitt,så skal sende litt vaskelyst,jeg! (For å være ærlig,du,så grunner "vaskelysta" mi i at jeg får et par stk foreldre på besøk om noen dager,hele veien fra det kalde nord,så da synes jeg nesten at jeg må vise dem nyhuset i sånn passe rein tilstand!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå