Gå til innhold

Flere som begynner å bli lei?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av denne magen, vil at baby skal komme.

 

Men er redd det kommer til å gå flere uker. Terin er om 13 dager, men har en mistanke om at det blir overtid...

 

 

Akk ja, flere som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har 24 dager igjen til termin og er nå blit så lei at jeg ser frem til en smertefull fødsel..

*ler*

begynner å få endel vondter her og der, og har få symptomer på svangerskapsforgiftning. så skal bli godt å bli ferdig for å si det sånn...

Skrevet

Jeg har 6 uker igjen til termin, er i kjempedårlig form og vil helst bare bli ferdig nå :(

Misunner dere som er innenfor "fødegrensa" :P

Skrevet

Fire dager igjen til termin, men vil egentlig ikke kalle meg lei.

Men det er mer fordi jeg er sikker på å gå over tiden:(

Skrevet

12 dager igjen og har er egentlig ikke lei. Gleder meg veldig, men tror babyen kommer fort nok. Prøver å kose meg så godt jeg kan og virkelig kjenne på hvordan det er å være "alene". For før jeg vet ordet av det så er jo sikkert det å ha babyen rundt seg det mest naturlige i verden.........

Skrevet

å ja takk, lei er riktige ordet...11 dager igjen og vondt over alt. En god natts søvn består av 3-4 tisserunder og kun 4-5 oppvåkninger pga bekkenplager, og en god natts søvn har jeg kun hatt tre av de siste to månedene....puh godt å kunne klage litt. ;-) Sliter også med MYE kynnere og mens smerter, men ser ikke for meg at gutten kommer før på overtid.... LEI!!!!!

Skrevet

Jeg er sååå lei! Hadde termin i går. Regner med å måtte gå endel over.. Ingenting funker!! Sex, lange turer, sterk mat... nothing!!

 

Det verste er alle som ringer og spør om det skjer noe, eller kommer med meninger om når det skjer!! ARG! ..litt hormonell i dag eller(?)

Skrevet

Jeg er lei.. har 15 dager igjen til termin.. og vil ikke går over.. har så vondt i ghele kroppen og den dumme bekkenløsningen kunne holdt seg borte.

 

Jeg bare håper på at jeg har en liten en i armene snart.. jeg er ganske så lei ja.

Skrevet

19 dager igjen og er så lei så lei... mest lei av å være kvalm hele tiden.... sukk, gleder meg bare til å bli frisk igjen jeg.... Det overskygger litt av det å glede seg til å bli mor- men samtidig skal jeg omfavne fødselsmerter ja :o)

Skrevet

Hvis jeg bare kunne fått dag og tidspunkt for når fødselen skulle starte, tror jeg nok at jeg hadde tatt livet mer med ro - hihi :) For min del er det mest det å ikke vite, som er slitsomt. OG så gleder jeg meg VELDIG til å treffe barnet vårt!!

Skrevet

ååå jeg har fire dager igjen og gud bedre meg så sakte dagene går... jeg er så klar og lei at det går utover humør og krefter... skulle ønske det gikk ann å sette igang fødsel når både barn og mor var klar for dt. Jeg vet jeg er klar

Skrevet

uff ja jeg har hele 51 dager igjen til termin og er drittlei allerede... uff, skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette jeg. om jeg er heldig kommer hun om en måned... jaja, bare å prøve å la vær å tenke så mye på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...