MathildeC Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Jeg tror ikke jeg er deprimert altsaa, men jeg har tider paa doegnet da alt plutselig er saa trist saa trist. Ser for meg det ene deprimerende scenarioet etter det andre og graater en stund. Haaper ikke det varer lenge, synes synd paa samboeren min naar vi naa liksom skal vaere saa overlykkelige. Jeg har det fint paa dagtid som regel, det er om kvelden det setter inn.. Foedselen var litt mer traumatisk enn jeg oensket og oppholdet paa sykehuset ble ogsaa en paakjenning, mulig dette har spilt inn. Pluss at dette er den stoerste omveltningen i mitt liv ever..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer med baby;) Gikk vel kanskje en uke eller to før barseltårene roet seg ned. Det kan hjelpe å skrive ned fødselshistorien din mtp at den var traumatisk, hvis du ikke allerede har gjort det da;) Hjelper ofte å få ting ut av systemet. Men er veldig følsom og gråter lett hvis jeg feks leser eller ser noe trist på tv som handler om babyer;) Har alltid "tatt lett til tårene" men nå merker jeg spesielt den biten som innebærer babyer...hehe. Slik er det å bli mor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå