Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Noen som har vært i lekeland i sarpsborg? Lurte på å ta med tullene dit en dag:o) Bare lurer på om det er åpent hver dag i ferien?
dama Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 aner ikke når det er åpent.. men det er ufattelig gøy å være der! :-) tror jeg koste meg mer enn ungene, nesten.. tror de har en adr som eventyrfabrikken.no eller noe i den retningen.. de er i allefall på nett...
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 hi hi gleder både store og små altså) Høres veldig bra ut,har hørt at det skal være kjempe fint der. Skal sjekke litt på nett jeg. Takk!
dama Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 har lurt litt på å dra dit en gang uten unger... siden det jo er gratis for voksne... og så kan jeg leke meg litt helt aleine, uten å måtte passe på noen andre :-) så får jeg heller ta med meg resten av flokken en annen gang;-)
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Ha ha kjempe bra. Det syns jeg absolutt du bør gjøre:o) Fant internettsida forresten. Blir nok en tur dit en av de nærmeste dagene. Og ser jeg ei dame som springer rundt,vill i blikket og ingen barn,så skal jeg vinke til deg.
dama Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 :-) det må opp til vurdering om jeg har tid til å vinke tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå