Tigermor. Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Skal på Ul i morgen, noen som vil tippe kjønn =) Er litt i tvil om jeg vil vite kjønnet, men samboer er veldig oppsatt på å få vite hva det blir denne gangen....derfor håper jeg kanskje innerst inne at de ikke kan se hva det blir... men men tiden får vise, har litt lyst å vite det selv også =) Mine tegn dette svangerskapet: - Veldig kvalm fra uke 6-10. -Bekkenløsning fra uke 6 -Ikke noe tegn til mørk stripe opp mot navlen -Litt uren hud - Ringtesten viser gang på gang at jeg har en jente i magen, kinesisk fødselskart viser gutt. I følge tarotkortene til ei innpå bim venter jeg jente (men hun har spådd feil hos andre). Ganske ofte forsnakker jeg meg og kaller babyen for "hun" eller "prinsessa".......Ønsketenkning kanskje?? Har en gutt ifra før og svangerskapstegnene forige gang var: - Antydning til mørk stripe opp mot navlen allerede før positiv test. -Minimalt med kvalme -Litt uren hud -Kinesisk fødselskart sa gutt -Magefølelsen sa hele tiden at det var en liten gutt i magen min, så hele svangerskapet ble han omtalt som han, og vi greide heller ikke å finne på noe jentenavn =) Snedig, men magefølelsen hadde veldig rett den gangen!!
Tuppamor Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Er ikke nå god på dette, men har lyst til å være med å tippe jente. Ringtesten har mye rett.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Hvor finner jeg ringtesten? Vil tippe en til gutt
Tigermor. Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2007 JANUARMOR! Ringtesten er ganske enkel. Du tar en gullring festet til et hårstrå og holder den over magen din...om ringen pendler så er det en gutt inni dær og om ringen går i sirkel så er det en jente =)
Mannemor Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Hei, Har du fått vite kjønnet? Jeg tror du venter en jente :-)
Mannemor Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Jeg så litt feil.Trodde du hadde vært på ul igår
Tigermor. Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. juli 2007 Da kom jeg meg endelig på nett =) Var på UL i dag og alt sto bra til med den lille, som forøvrig er større enn hva storebroren var på samma tid... Vi så klart og tydelig hvilket kjønn det er... og det er en liten GUTT =) Ble litt skuffa i det samma jeg så tissetassen på skjærmen siden ei jente er svært så etterlengtet i familien (alle 6 barna i familien er gutter og nå kommer nr 7), men skuffelsen varte bare i et ørlite sekund, nå er jeg veldig klar for en liten gutt...ventetiden blir nok lang =) Ny termin er forøvrig 23 desember!! Fikk 2 kjempefine bilder av lillebror som selvfølgelig viste seg fra sin beste side under hele UL-undersøkelsen. Kjempefornøyd med undersøkelsen som faktisk varte i hele 40min, og jordmora var kjempegrei =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå