Gå til innhold

Dere som bor på Østlandet, i drittværet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det blir noe mer skikkelig sommer i år? Eller blir det slik fremover til sommeren tar slutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Stavanger og her er det skikkelig drittvær!!! Jeg tror ikke vi får mer finvær! Har hatt 2dager me sol(men regn på kvelden) og resten av dagene har det vært høstvær!!!

Skrevet

Jeg tror vi får en fin høst....august og september.

Skrevet

Jeg leste litt om det igår og det stod at slik det er nå så ligger lavtrykkene i kø over landet vårt. Når lavtrykkene ligger slik skal det utrolig mye til for at et høytrykk skal bryte igjennom. Sjansene for at det skulle komme noe høytrykk over oss i løpet av august var enormt små :( Håper selvfølgelig at vi får den lille prosenten med flaks, er så LEI av dette elendige sommerværet.

Skrevet

Nei egentlig ikke, så her er sydenturen bestilt.... Fælt med alt regnet, men jeg har sen ferie så håper på at finværet kommer da, men som sagt tviler enormt på det.. De pleier jo som regel å si uker i forveien at nå kommer det varme og fin vær, og det har de ikke gjort nå....

Skrevet

Uff så kjedelig. Godt vi har en uke i Tyrkia og se fram til i August.

Er sååå lei. Unga har knapt fått bada.

Skrevet

Akkurat, ja. Det var jo oppmuntrende :-s Jeg tror det blir en eeeenormt lang vinter hvis vi ikke får litt varme før det blir høst og vinter.

Vil ha sol og varme nåååååååå!

Skrevet

nei, jeg tror ikke det blir noe bra. Men en solrik høst hadde vært bra! Har bodd 8 år i Bergen der høst = regn og vind og jeg savner sånn den litt tørre, varme høsten man kan få her på østlandet. Med blader på trærne (som ikke har blåst ned før de skifter farge).

:)

Skrevet

Jeg sitter å sikler over sydenturer på internett...... Men det blir så dyrt når man er mange i familien...:(

Skrevet

jeg for min del, håper egentlig på ikke så alt for varmt vær, før etter at jeg har født.. hehe.,... er 38+3 nå.... å synes temperaturen er helt perfekt nå, hehe..

men for gutten min sin skyld skulle jeg ønske det ble litt finere vær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...