Gå til innhold

November: 8 mnd kontroll...


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Har dere vært på det enda?

 

Vi var i dag, og jenta mi er ikke så stor akkurat. Hun var 69 cm og 7,8 kg. Lagt på seg lite siden 6 mnd kontrollen :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke på kontroll før gullgutten er 9 mnd.

 

Du sier at jenta di ikke har lagt på seg så mye de siste to måndene.Håper at det ikke er alvorlig lite,men er det det,så følger vel helsestasjonen deg skikkelig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesøster reagerte nå ikke på det. Hun har hele veien lagt lite på seg. Siden 6 mnd kontrollen har hun lagt på seg under 500 gram... men, når du sier det på den måten der, så blir jeg jo bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma veide nesten det samme som jenten din, Honningmelon. 7810 g og 71 cm. Lang og tynn jente...Hun har også lagt på seg dårlig siden sist. Ca 75 g i uken, mot 150 som HS anbefalte. Vi har akkurat funnet ut at hun har melkeallergi, så nå regner jeg med at vekten øker igjen:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kontroll før 9 mnd her... Men var der nede for noen uker siden og var da ca 9,5 kg og 69,5 cm om jeg ikke husker helt feil,,, finner ikke helsekortet i farten heller... Men hun legger på seg like godt enda, og er en goood jente :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann det var jo ikke mening å gjøre deg bekymret.har ikke hs reagert på det,så er jeg overbevist om at det ikke er noe galt.Det er jo derfor vi går dit,for at de skal følge med at alt er ok og si hvis det er noe som er bekymringsverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, helsesøster sa ingenting, men så er ikke denne helsesøstra en jeg føler jeg kan stole på heller da. Hun spør MEG om ting liksom :-s

 

Men, jenta mi spiser normalt, og er blid og fornøyd. Har ingen tegn på melkeallergi, så kan liksom ikke tro det er det.

 

Hun begynte å krype da hun var 6 mnd da, og siden da har det gått i full fart. Mulig det er fordi hun har blitt så aktiv? Også hadde hun strukket seg masse da. Vokst ganske mye i lengden på to mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina skal på 8mnd kontroll den dagen hun bli 9 mnd.

Har derfir vært og veid og målt selv.

 

71cm lang og 8170gram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Hei!

 

Syns ikke du skal bekymre deg. Kurven flater ut nå som de begynner å bli mye mer aktive. Jeg var på kontroll her om dagen og guttungen hadde lagt på seg 345g på 1,5mnd. Ikke mye det, men vi så på kurven og han fulgte den helt fint.

Han var forresten 8450g og 68cm kort og rund med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide og målte 4 dager før hun ble 8 mnd. Da var hun 8050g og 72cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 8 mnd. her om dagen.

 

76 cm og 10490 gr.

Litt av en gutt skal jeg si deg, snart konfirmant he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...