Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 4 uker??? er det normalt?? ferdig med renselsen etter 3 uker og nå blør jeg sm bare det (klumper å) sorry detaljer! men det må jo være mens??
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 I mine ører høres det ut som det er mens ja.Jeg hadde renselse i 5 uker og en uke etter fikk jeg mens.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 hei da får jeg slå meg til ro med det da..må legge til at jeg ikke ammer,fikk bare ammet i 11 dager..men syns det hva tidlig å få mens så fort..jaja sånn er det bare...var deilig å slippe mens mens man gikk gravid hvertfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå