Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke tr skikkelig som den pleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte sånn smått å få litt rosa på papiret sent på søndag kveld, så da regnet jeg med at den skulle komme som vanlig i går. Men da også var det mest litt rosa på papiret, litt rosa og brunlig utflod liksom. Vel vel, den kommer nok for fullt i dag da tenkte jeg, men det er likt nå også. Ikke nok til at det blir noe i bindet, men ser det når jeg tørker meg. Egentlig er ikm i dag da. Men når jeg først merker TR komme, pleier det ikke å gå lenge før det kommer MYE, og jeg får ganske mye magesmerter. Nå kjenner jeg bare litt i ny og ne. Hatt en del stikkinger egentlig, spesielt venstre side, men det hender jeg har det. Har ikke opplevd mensen slik før. Tok en cb test i dag i tilfelle, men det var ikke morgenurin. Det var en snev av en skyggestrek der, men den var negativ. Begynner å lure på om kroppen min spiller meg et puss, fordi jeg tenker for mye på det å bli gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk festeblødning da jeg skulle hatt mensen og trodde da at det lille jeg fikk var mensen, men da den ikke kom igjen etter mange uker testa jeg...og da var jeg gravid=) Jeg er bare innom og titter på dette forumet (teller ned mnd til vi skal prøve på neste barn...hehe), og trodde at en skyggestrek er en skyggestrek og da er man sansynligvis gravid. Du får ta en test snart igjen da=) Lykke til!

Skrevet

Har ikke tr kommet for fullt innen i morgen tidlig, så tar jeg nok en test til ja, med morgenurin. Den streken jeg så i dag, var veldig lys, syntes nesten ikke, og den var grå. Det tyder på at den er negativ har jeg lest her et sted.

Skrevet

Jeg tror du er gravid! :-)

Fikk sånn strek som du fikk sist og jeg var da gravid!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...