Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal!!! Har tatt 2 kurer med Canesten uten at det hjalp. Men får ikke komt meg til legen før om 2 uker, å dette blir jeg snart GAL av. Noen som vet om det kan være noe annet enn sopp, og hvorfor ikke canesten ikke virker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ekkelt ut, og aldri prøvd det sjøl, men youghurt naturell skal hjelpe, hvis det er sopp..

kan være at partneren din har, og han som smitter deg, han må ha kur han og..

og hvis du bruker kondom, så er det noen som ikke tåler det..

Skrevet

Barberer du deg nedentil?

Jeg fikk for en tid siden små blemmer på de ytre kjønsleppene, som klødde og svidde noe infernalsk. Fattet ikke hva det kunne være, og dro til legen.

Hun mente at det kunen være irritasjon etter barbering og nytt undertøy, og etter noen dager gikk det over.

Kan det være det samme med deg?

Hun sa at jeg kunne smøre med decubal eller annen parfymefri lotion, og evt. legge en våt, kald vaskeklut mellom bena når det var på det værste.

(Og hvor er anonymknappen når man trenger den?) *flau*

Skrevet

på meg virket heller ikke canesten en gang i fjor.. legen mente det hadde blitt for ille til at den tok det..

jeg ringte og fikk resept på noen andre vagitorer og fikk beskjed om å kjøpe en spesiell krem, som egentlig var mot fotsopp...

jeg hadde nemlig utslett nedover lårene også jeg...

rød og vablete... helt JÆVLIG, mildt sagt.....

kom deg til lege!!!!!

ellers har jeg hørt at å smøre på yoghurt naturell skal visst hjelpe....

Skrevet

Yoghurt naturel på en tampong,det kjøler litt også....

Sov uten truse,prøv og gå uten truse på dagtid også hvis du kan bare ha på deg morgenkåpe,eller ei vid bukse/pysj....

Skrevet

Takk for svar alle sammen!!

Skal prøve yoghurt naturell, blir vel kliss det da....men verdt et forsøk!!

Skrevet

Nei, det er ikke det tror jeg. Ikke helt glattbarbert, så da er det nok ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...