Gå til innhold

Mens smerter!


Selma'har født'

Anbefalte innlegg

Dette er dag 4 med mens smerter nedrest i rygg og nederst i mage.Jeg er 6uker og 3 dager på vei.Noen flere som har dette?

Liker det ikke.....men legen sier visst det er normalt.Iallefall så lenge smertene ikke er kraftige.Men det er veldig bekymringsfult...syntes iallefall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,d e normalt me mens smerta ja...æ har bynt å blø æ da,d va itj helt bra,e 4+5 idag!

ska tebake te legen i mårra å mål hcg.

bi sendt på innvendi ul da får å sjå om æ har mista:(

bi så lei mæ,fikk beskjed om å hold mæ helt i ro så kanskje æ va heldi å beholdt!

d her e itj enkelt nei,trasi når d bi sånn!

håpe d går likar me dæ da:)

lykke te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har menslignende smerter men ingen blod. det er visst helt normalt å kommer av at livmora uttvider seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også VELDIG plaget med mens smerter og smerter i korsryggen. Legen min sa også at dette var helt normalt så lenge jeg ikke hadde blødninger. Jeg er i uke 7 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 + 1 og har vært plaget med mens smerter og vondt i korsryggen, ingen blødning så da har jeg krysset fingrene. Er ikke så plaget nå etter at jeg ble sykmeldt ei uke, og nå har jeg ferie. Var veldig plaget med korsryggen i forrige svangerskap oxo, var til kiropraktor for bekkenlÅsning, håper jeg slipper å gå dit denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mens-smerter er helt normalt...jeg er akkurat begynt på uke 6...og har hatt menssmerter siden et par dager før forventet mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt litt menssnerter, ikke så mye som ved vanlig mens, men i går kom d litt "rosa utflod" og også litt i dag..er 8 mnd på vei akkurat og har fortsatt litt menssmerter..

Vet ikke om jeg skal kontakte lege i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens smerter ja... skulle jo tro jeg har hatt mensen i flere uker, men som dere skriver så er det vel bare livmora som utvider seg. Veldig plaget med diarè også, men spiser hele tida for å unngå kvalme så det er på en måte bare kroppen som kvitter seg med det den ikke har bruk for. Glad for det, gikk opp 22kg med forrige, håper ikke det skjer denne gangen. Men mens smerter skal være helt naturlig, så bare kos dere. Merker i hvertfall at det skjer noe...;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig vært heldig med lite mens smerter. Men nå de siste dagene har jeg hatt mer mens smerter i nedre del av mage og rygg.

Er litt bekymret for dette selv, men jeg blør ikke, så jeg prøver å ta det med ro. Er sykmeldt da jeg må ta det med tro pga SA i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt det er normalt. Har hatt det selv den siste tiden. Noen ganger sterkere tak i nedre del av magen . Ellers vanlig stikking i sidene. Ikke noe blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...