Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Da jeg våknet idag hadde jeg vondt i magen,men regnet med at det var sånn "vanlig" magevondt bare.. men nå har tarmsystemet forandret seg totalt..jeg har hatt mye hard mage og endel forstoppelser i det siste.. nå er magen plutselig helt løs... *gulp* tenkte jeg når jeg var på do sist... kom på at dette er et tegn til at ting kan være på vei til å skje... ble plutselig redd... åh herrehud... jeg er drit nervøs for fødselen... jeg har bare dyttet angsten unna og ment jeg var over det verste..men herregud... jeg gruer meg skikkelig... smerten gruer jeg meg jo til for jeg vet jo som andregangs at det gjør VONDT... men det verste er å være redd for å få en like dårlig behandling som sist... selv om jeg egentlig vet det ikke kommer til å skje... åh mange tanker nå... herregud...
*RutIetutt* Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Ja, det kan jo absolutt være et tegn på at noe skjer, ja....spennende:o) Skjønner veldig hvordan du har det - tror nok jeg også kommer til å få panikk når det setter inn....redd for at jeg skal ende med ks som sist....men samtidig har jeg jo vært å snakket med en lege på KK og ble ganske betrygget av det - så får jo bare ha troen på at de klarer å gjøre jobben sin når det står på....og det tror jeg de gjør i ditt tilfelle også) Kan ikke gjøre sånne feiler mot samme person to ganger...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 det er sant... åh.... merkelig følelse jeg sitter med nå... gleder meg helt vilt til å få treffe tigergutten vår.. men allikevel er jeg redd.. tårene sitter løst kjenner jeg.. (og det gjør tarmene også.. hahaha.. huff for en humor)
strekkmerketrollet Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Høres ut som noe holder på å skje ja Tror du skal ta det helt med ro! Går såå bra atte Har du snakket med JM om den dårlige beh du fikk sist? Kjenner du noe annet nå? kynnere? rier? *spennende*
kaur *har født!* Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Kjenner den følelsen, ja. Jeg hadde tenkt å bare avlyse hele greia, og si at det desverre ikke passer akkurat nå. - Og så har jeg prøvd å bytte med mannen min. Dersom han fikser resten av svangerskapet og fødselen, så skal jeg på egenhånd isolere kjelleren OG jobbe for han. Han er ikke interessert... Kan jo ta det til neste år, eller noe....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2007 ja jeg har fått kjempefin oppfølling og de har lagt seg helt flate for min opplevelse sist.. så egentlig burde jeg være 120% trygg... men allikevel kom panikken snikende.. huff føler meg dum som føler slik.. Jeg har kynnere,men ikke noe mer enn vanlig... hadde en temmelig hard dag for psyken igår da gubben min sovnet bak rattet og kjørte av veien... da kom det kynnere som jeg etterhvert trodde kunne være starten på noe,men så roet det seg ned etter en dusj og jeg fikk sove.. heldigvis for verken jeg eller sambo var klare for en fødsel i natt.. (gikk bra med sambo foresten)
Fabelaktiv Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Det kommer til å gå bra vet du.. sett deg ned å komponer et brev til jordmor om du ikke allerede har gjort det lykke til og hold oss oppdatert
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2007 **hehe** takk trengte dra på smileåndet nå.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2007 Brevet er klart.. skrevet i samarbeid med avd.jordmor og overlege på sykehuset. jepp jeg skal gi beskjed om noe skjer videre.. og så har jeg jo sladdrevenner her også i tilfelle jeg ikke rekker det selv;)
kaur *har født!* Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 :-) Da jeg skulle føde min første og skulle krabbe over i fødesenga da pressriene kom, fant jeg ut at jeg ikke gadd mer og ville ta bussen hjem... At det går ann! Man tenker og sier så mye snålt under fødsel. Håper det går greit med deg, og det er over snart.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2007 haha... bra.. jeg sa også at jeg ville ikke mer... når det hele var over så ba jeg overlegen pent om han kunne være så snill å sy helt igjen der nede... for der skulle det verken inn eller ut noe mer noensinne. han lo godt av meg og sa han hadde hørt mye rart etter fødselene han hadde vært med på,men ikke den strofen jeg kom med. han annbefalte meg å vente noen år med den besluttningen.,men jeg mente det fra inerst i hjerterota der og da.
kaur *har født!* Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 he he :-) Jeg sa til jordmora at det kunne umulig stemme at jorda var overbefolka. For hvilket nek ville gjøre dette friville mer en èn gang! - Og jeg er i gang med nr. 4 Jeg må jo være tidenes største nek!
strekkmerketrollet Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 hvordan går det Duracellgirl * er fødeklar*?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2007 føler det kjer noe når som helst... men tror egentlig bare jeg lures av alt som har skjedd det siste døynet.. ikke mange kynnere nå.. men sinnsykt vondt i "høna".. verker konstant... aner ikke om det har noe åsi heller...oi oi.. men fødeklar er et sterkt ord har jeg funnet ut... ikke får jeg skiftet nick heller... grr....
strekkmerketrollet Skrevet 24. juli 2007 #16 Skrevet 24. juli 2007 verk i "høna" er vel et typisk tegn?? ....hehe....er så spennende når folk skal føde
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 24. juli 2007 aner ikke med denne verkinga... ikke hørt om andre som har hatt det.. men..... jaja har følelsen av at noe kan være på gang... åh tenk om man bare visste... huff.
strekkmerketrollet Skrevet 24. juli 2007 #18 Skrevet 24. juli 2007 ...........og formen er fortsatt ok?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 24. juli 2007 Jada... skjer ikke noe mer ennå.. så er sikkert kroppen som kødder med meg etter sjokket igår.. var en påkjenning å få telefonen om at gubben hadde sovnet bak rattet. verkinga nedentil fortsetter og kynnerne kommer litt nå og da, litt mageproblemer men ikke ille. Masse liv og akkurat nå hikker tigergutten vår. neida ingen baby her ennå.. jeg får nok oppleve 50 årslaget til svigerfar med magen på plass, hehe.. er planen min egentlig så.. nå skal jeg dusje og legge meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå