Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

av 4 voksne.. Jenta her i huset er hypoallergisk for pelsdyr, så jeg sa de IKKE kunne ha hunden inne i huset.. Men hva gjorde de? Jo, slapp hunden løs i huset!!Hallo?? Da vi sa fra igjen, tok de den ut, men d flyr jo fort inn igjen. Nå er den inne på d rommet de sover på!! Kjenner jeg ble provosert til tusen. Ikke liker jeg hunder heller! Syns dette er utrolig respektløst asså, hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg, veldig respektløst! Jeg ville bundet hunden ute i bånd. Skjønner de ikke tegningen tror jeg faktisk jeg ville bedt dem om å dra..

Skrevet

Åh, da hadde jeg blitt sinna! Allergi er ikke noe å spøke med, hypoallergiker itillegg, stakkars. Visste de dette før de kom da? Har de ikke forberedt seg på at hunden måtte være ute? Du må sette ned foten og si at det virkelig er et problem fordi jenta di er så allergisk. Hunden får heller sove i gangen e.l enn på soverommet. Hundehår setter seg jo overalt.

Skrevet

Vi sa ifra føre, ja.. Merker jeg er stressa allerede nå, etter noen få timer.. Er d vanlig å ta med hund inn i huset til folk somikke har hund foresten, liker ikke d heller jeg.. Lillegutt åler seg overalt og slikker på gulvene. kanskje bare meg, men jeg syns d er litt ekkelt.. Jenta er vanvittig allergisk ja, og d vet de om..

Skrevet

Nei, et synes jeg er skikkelig frekt. De er kanskje så vant til å ha hunden inne at de ikke setter seg inn i deres situasjon så lett, men når du har små barn som attpåtil er allergisk vil jeg kalle det å være respektløs. Jeg vet med meg selv at jeg reagerer når jeg er hos folk som har hund med lillemann og hundehår henger seg fast på smokken hans dersom den detter i bakken og bukse hans er full av hundehår hvis han har ligget litt på gulvet. Ikke at jeg har noe imot hunder!! Jeg er bare ikke vant til det og jeg skjønner hvordan du tenker med gutten din.

Si ifra! Eller få mannen din til å si ifra dersom du synes det er ubehagelig. Det er jo snakk om allergi her, det må de forstå. Det er jo som om besøket ditt har gitt beskjed om at de har glutenallergi og du serverer brød hvert måltid! Vel..., du forstår:) Hensynsløst.

Skrevet

Jeg er en trofast hundeier og elsker hunder og selvfølgelig min egen hund. Men jeg har ALLTID respekt for allergikere og tar dermed alltid forbehold hvis det er allergikere i nærheten. Hadde jeg skulle overnattet hvor det var allergikere hadde jeg plassert hunden min hos foreldrene mine den natten.

Du må si i fra. Dette er helt vanvittig!

Skrevet

Helt enig med deg,det er respektløst.Jeg hadde sagt klart i fra at enten skulle hunden være utenfor huset eller så fikk de bare reise hjem,bayen går foran alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...