Oliver`s Mamma Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Testet positiv først med el strimple, også med CB etter på- er gravid, heile 4 dagar før ikm-...... Lykke til videre jenter-- Symp. begynnte alt etter 1 uke etter (ca) el- kjente det stakk ein del i livmoren..Dette har forsatt i litengrad hver dag- men igår kveld varr det veldig murringer..
Rafi Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Å så gøy. Gratulerer så mye jeg venter enda på ikm. Hadde IKM i går, men enda ingen antydning til TR. Men tørr ikke teste enda. Skal vente noen dager å se hva som skjer. Har hatt skikkelig mens murringer både søndag og mandag, men ingenting kom. Send oss litt babystøv
Veslesnuppa Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Henger meg på og sier gratulerer:) Har IKM om 5 dager,men testet negativt i dag jeg..... Kanskje litt tidlig,merker ingen symptomer heller. Denne ventingen er tråkig... Men fint å høre at det virkelig går ann!!!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer!!! Klemmer fra Dolly
viem Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 gratulera så masse. Eg sjølv er 5 veker på vei. Tok testen torsdag. Heilt fantastisk. Sender masse gode tanker til alle dere som prøver...
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer så deilig å høre at det er mange som lykkes her inne.
rosa78 Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer så masse med graviditeten.... koselig.... j send oss masssssssssssse baby støv...
Lillegull og spiren Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.........GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:) Så utrooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) klem:) har du noen oppskrift for denne mnd da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå