Reveenka Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Da er det liksom sommer og ferie - uansett vær, og om turnusen sier at det er min tur til å gå på jobb lell... c",) Og så digger jeg Are og Odin, hehehe......
Urtete Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Åja, Reiseradioen er sommer! Kjenningsmelodien gir meg følelsen av svunne tider, da jeg var jente og lå på en grønn blomstrete solseng i hagen og hørte på reiseradioen i sommerferien... Hmmmm... lenge siden, det... :-)
Reveenka Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Reiseradio(Nitime)vignetten er et av mine aller første barndomsminner: Jeg kom ned trappen fra andreetasje, og nede satt mamma på kjøkkenet og spiste frokost alt mens vignetten dro i gang. Hmmm - jeg må ha vært skikkelig grei når jeg var liten(for på dette tidspunktet var jeg ca fire år) som sov sååå lenge - for det gjør ikke revungene, nei!
Urtete Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Åj, for et drømmebarn du må ha vært! Komme tuslende i ni-tiden..... Djeeeeeses altså - det er utopi her i gård´n! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Ingenting er så deilig som reiseradioen! Det blir så fint så fint i sjelen av å starte dagen med badetemeraturer og fint snakk om undulater. Jeg blir glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå