Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Pusen min har skadet seg litt, så tror den må til vetrinær:( Noen her som har aning på hvor mye det koster for en vetrinærtime? Måtte selsagt skje akkurat nå rett før lønning:/
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 nei, dessverre. men kan du ikke be om å få en regning???
snuppedupp Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Generelt sett er det dyrt. Men det kan være du kan få det på regning hvis du spør på forhånd.
suseduse Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 pus var i slosskamp og fikk et stort åpent sår under naven spm måtte renses... tror vi betalte 700, og det var et billig sted.. tror bare undersøkelse er 500 og hvis det må tas noen flere prøver kommer det i tillegg( bedøvelse,blodprøve etc..). er sviiiindyrt hos dyrlegen, skulle vært litt rimligere synes jeg!
suseduse Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 med mindre du er "stamkunde" så er det ikke ofte de gir ut regning.. men prøv å forklar situsjonen så kanskje..
Dotten Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Takk. Kattene mine også er "eksperter" på å gjøre seg noe, helst rett før lønning, gjerne en søndag og aller helst julaften. Da det koster skikkkelig He, he. Var hos dyrlegen forrige lørdag, da Tom (pusen) hadde hatt et sår som ikke ville gro. Dyrlegen barberte rundt såret, skylte og gav ham en sprøyte med antibiotika, pluss en flaske som skulle gis for 7 dager. 1 300,- takk. Fyyyyy f..... Dyrt, men verdt det.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Det ble såpass ja...Ja, typisk at det skjer før lønning og aller helst helligdager,hehe. Har en pusunge som klatret i gardina, falt ned og so hodet i vinduskarmen. Hun begynte å blø fra munn, øyet og nesen dakar. Blødningene har sluttet nå, men tror hun bør sjekkes. Rart hun skulle slå seg så fælt av fallet, men er jo bare 9 uker da:(
Dotten Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Huff. Stakkars pusen din. Kan nok være at hun har fått et ansiktsbrudd e.l. og det gjør de ikke noe med, bortsett fra at hun kan få litt smertestillende! Snakker av erfaring, da jentepusen min klarte å bli påkjørt julaften for et par år siden.... Hun blødde også fra munnen bl.a. Fikk med smertestillende (finnes kun for hund, men får mindre doser), og hun ble fort kvikk igjen hun Husker ikke mye jeg betalte, da det var hellig, hellig dag... he, he. Var da på Vetrinærhøgskolen i Oslo, da kun de hadde vakt, eller kun de jeg hadde tid til å lete opp. Visste jo ikke hvor skadet hun var, og grøten putret på komfyren. Oh yeah.... Men grøt og julemat ble da fortært ca 4-5 timer forsinket Når koster sikkert ikke dyrlegen din så mye som jeg betalte forrige uke, da jeg tror jeg går et litt fort dyrt sted! Men, du må nok fort beregne 500-700 kroner! God bedring til pusen din
smakk Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Det er tydeligvis litt variasjoner i pris, hos veterinæren vi bruker ligger vel sjekken på 350-400 kr. Så kommer ev. prøver i tillegg. Vi hadde ene katten inne til sjekk med blodprøve, urinprøve, sjekk av nyrefunksjon og resept på antibiotika. Han lå også der i noen timer med drypp for dehydrering. Dette kom på 970 kr. Men om det må tas røntgen el ul så stiger prisen veldig.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 'Takker for svar. Kan vel kansje se ut som det er et lite nesebrudd. Hun maler og sånn, men vil bare ligge og slappe av. Virker veldig sliten. Skal til dyrlegen nå og høre. Håpe på at jeg hvertfall kan få gitt hu noe smertelindrende:)
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Vil bare informere om at det gikk bra med pusen:) Kraftig forslått og hjernerystelse.Blir bra etter noen dagers hvile:)Prisen var heller ikke ille....490 ,- så da vet jeg det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå